loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
55.62 Książki Wolters Kluwer
-29%

Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym

Michalik Małgorzata

,

Mruk Henryk

,

Pilarczyk Bogna

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Seria: PORADNIKI ABC
Oprawa: Miękka
55,62 zł
77,90 zł
Cena regularna: 77,90 zł (-29%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 51,14 zł (+9%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Książka stanowi całościowe opracowanie zagadnień z zakresu marketingowego zarządzania na rynku farmaceutycznym. Autorzy kompleksowo omówili w niej cechy rynku farmaceutycznego, czynniki kształtujące jego otoczenie, a także stosowane na nim instrumenty i strategie marketingowe, szczególną uwagę zwracając na takie tematy jak:
- zasady i etapy tworzenia strategii marketingowych oraz charakterystyka różnych strategii marketingowych stosowanych na rynku farmaceutycznym,
- strategia produktu na rynku farmaceutycznym,
- cykl życia leku, strategie wprowadzania go na rynek, rola opakowania, sposoby budowania pozycji marki,
- tworzenie cen i marż handlowych oraz stosowanie opustów cenowych,
- marketingowe zarządzanie hurtowniami i aptekami,
- strategia dystrybucji, rola hurtu, budowanie wizerunku apteki oraz zasady merchandisingu aptecznego,
- reklama, promocja, public relations i programy lojalnościowe na rynku farmaceutycznym, nowoczesne formy komunikacji marketingowej,
- badanie zachowań pacjentów - znaczenie wiedzy z neuromarketingu dla budowania skutecznych strategii i działań marketingowych.
Najnowsze wydanie uwzględnia istotne zmiany prawa farmaceutycznego, takie jak zakaz reklamy aptek, ograniczenia w promocji leków oraz stałe ceny i marże na leki refundowane.

Szczegóły

Tytuł
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Autor
Michalik Małgorzata , Mruk Henryk , Pilarczyk Bogna
Wydawnictwo
Seria
PORADNIKI ABC
Wydanie
4
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
288
Format
16.5x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326434471
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326434471

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
55,62 zł
77,90 zł
Cena regularna: 77,90 zł (-29%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 51,14 zł (+9%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym - Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
Marketing strategiczny na rynku farmaceutycznym
Michalik Małgorzata, Mruk Henryk, Pilarczyk Bogna
55,62 zł
77,90 zł
Przejdź do koszyka
55,62 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO