22.47
Książki
Universitas
-36%
Media i poznanie
Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Wydawnictwo:
Universitas
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
22,47 zł
Cena regularna: 34,90 zł
(-36%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 22,47 zł
(0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka podejmuje niezwykle ważne problemy współczesności, epoki w której większość naszych reakcji jest upośredniona symbolami pochodzącymi z mediów masowej komunikacji, a życie społeczne, łącznie z wojnami i rewolucjami, przenosi się do Internetu. Podjęte w recenzowanej tu pracy analizy mają kluczowe znaczenie dla stworzenia teorii masowej komunikacji przez to, że pokazują trafnie i oryginalnie epistemologiczny i psychologiczny jej kontekst.z recenzji prof. dra hab. Jerzego Bobryka (PAN)
Szczegóły
Tytuł
Media i poznanie
Podtytuł
Pojęciowe dylematy teorii komunikacji społecznej z Toronto
Autor
Trybulec Marcin
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2016
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
212
Format
14.0x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788324227525
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788324227525
Dodałeś produkt do koszyka
Media i poznanie
22,47 zł
Recenzje