loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
97.2 Książki Nieoczywiste
-18%

Strategiczne zarządzanie marką
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie

Keller Kevin Lane

Wydawnictwo: Nieoczywiste
Oprawa: Twarda
97,20 zł
119,00 zł
Cena regularna: 119,00 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 97,20 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Co sprawia, że niektóre marki od wielu lat niezmiennie rosną w siłę, a inne ? nawet jeśli odniosły spektakularny sukces ? upadają? Dlaczego jedne są w stanie przetrwać największe zawirowania gospodarcze i społeczne, a drugie nie potrafią sprostać oczekiwaniom klientów oraz wymogom rynku? Na te pytania, i jeszcze wiele innych, znajdziesz odpowiedź w tej książce.Jest to uznany w wielu krajach podręcznik akademicki poświęcony zarządzaniu marką, będący jedną z najbardziej obszernych pozycji na ten temat wydanych na świecie. Polska edycja została wzbogacona o aktualne dane liczbowe oraz o przykłady zaczerpnięte z realiów naszego krajowego rynku, dzięki czemu stanowi cenne i wiarygodne źródło wiedzy.Książka adresowana jest do studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce. Publikacja skierowana jest także do menedżerów i szefów marketingu oraz do pracowników agencji reklamowych i public relations.Kevin Lane Keller jest autorytetem w dziedzinie strategicznego zarządzania marką. Jest profesorem marketingu na kilku amerykańskich uczelniach. Prowadzi zajęcia dla najwyższej kadry kierowniczej. Ma także bogate doświadczenie praktyczne. Był doradcą marketingowców największych światowych marek, takich jak: Accenture, American Express, Disney, Ford, Intel, Levi Strauss & Co., Procter & Gamble i SAB Miller.***Nie było dotąd na polskim rynku pozycji omawiającej tak szerokie spektrum problemów związanych z zarządzaniem marką, a także całym portfelem marek. Autorowi udało się w wyczerpujący sposób omówić niemal każdy, nawet pozornie detaliczny problem, jaki wiąże się z markami. Zatem dla Czytelnika poszukującego kompendium wiedzy z zakresu zarządzania marką książka Kellera to absolutny strzał w dziesiątkę.dr hab. Jacek Kallprof. Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

Szczegóły

Tytuł
Strategiczne zarządzanie marką
Podtytuł
Kapitał marki ? budowanie, mierzenie i zarządzanie
Autor
Keller Kevin Lane
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
Twarda
Ilość stron
720
Format
30.3x21.4
Języki
polski
ISBN
9788363391133
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Bruzi Hanna
Tłumacze
Adamczyk-Żylińska Marika
Tłumacze
Miśkiewicz Magdalena
Tytuł oryginału
Strategic Brand Management. Building, Measuring and Managing Equity, 3rd edition
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391133

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
97,20 zł
119,00 zł
Cena regularna: 119,00 zł (-18%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 97,20 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Strategiczne zarządzanie marką - Keller Kevin Lane
Strategiczne zarządzanie marką
Keller Kevin Lane
97,20 zł
119,00 zł
Przejdź do koszyka
97,20 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO