53.43
Książki
WSiP
-17%
Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2 Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Wydawnictwo:
WSiP
Oprawa: miękka
53,43 zł
Cena regularna: 64,40 zł
(-17%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 43,03 zł
(+24%)
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Publikacja pozwala zdobyć wiedzę i umiejętności dotyczące tworzenia i aktualizacji bazy danych o klientach, identyfikacji typu klienta, prowadzenia rozmowy sprzedażowej, przedstawiania oferty sprzedaży produktów i usług reklamowych. Autorki omawiają w niej znaczenie strategii marketingowej, czynności związane z realizacją zlecenia oraz proces składania zamówienia na produkty i usługi reklamowe. Wyjaśniają też, jak skutecznie prowadzić negocjacje i sporządzać dokumentację dotyczącą sprzedaży produktów i usług z wykorzystaniem odpowiednich programów komputerowych. Każdy temat został wzbogacony licznymi przykładami i ćwiczeniami.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
Szczegóły
Tytuł
Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2 Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2016
Oprawa
miękka
Ilość stron
240
Format
17 x 24 cm
ISBN
9788302157141
Rodzaj
Podręcznik
Stan
Nowy
EAN
9788302157141
Dodałeś produkt do koszyka
Prowadzenie sprzedaży produktów i usług reklamowych. Kwalifikacja A.26.2 Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy. Szkoły ponadgimnazjalne
53,43 zł
Recenzje