loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
51 Książki Difin

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Wydawnictwo: Difin
Oprawa: Miękka
51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 42,37 zł (+20%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Szczegóły

Tytuł
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
242
Format
15.9x23.0
Języki
polski
ISBN
9788380853454
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380853454

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
51,00 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 42,37 zł (+20%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej - Grobelna Aleksandra, Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna
Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Grobelna Aleksandra, Dębski Maciej, Górska-Warsewicz Hanna
51,00 zł
Przejdź do koszyka
51,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO