loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
29.57 Książki Onepress
-26%

Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: Twarda
29,57 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-26%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26,57 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Przyjrzyj się swoim emocjom i odkryj u siebie charyzmę! Na pozór nieuchwytna i niemal magiczna sztuka przekonywania innych do swoich racji została już dobrze opisana przez naukowców. Emocje i odczucia wymykają się racjonalnemu osądowi, jednak to właśnie głos serca sprawia, że ulegamy wpływowi konkretnej osoby. Ta umiejętność budowania zaufania za pomocą tonu głosu, zachowania czy mimiki sprawia, że uznajemy słowa i argumenty za prawdziwe, a następnie podążamy za tą, a nie inną osobą. To właśnie jest sposób na zbudowanie autorytetu lidera. Autorami artykułów przedstawionych w tej książce są między innymi Nick Morgan, Robert Cialdini, Linda A. Hill i Nancy Duarte - autorytety w dziedzinie inteligencji emocjonalnej. Przekazują oni wskazówki, dzięki którym za sprawą małych, prostych zmian i subtelnych działań będziesz mógł mądrze kształtować rzeczywistość w środowisku biznesowym czy w życiu prywatnym. Przeczytasz też o spostrzeżeniach naukowców, których badania ułatwiają zrozumienie mechanizmów wpływania na postępowanie innych ludzi. Przekonasz się, że budowanie charyzmy i autentycznego przywództwa opiera się na budowaniu relacji interpersonalnych. Zasady skutecznej perswazji Uczciwość, autorytet, pasja a autentyczna charyzma Budowanie prawdziwych relacji Angażowanie i tworzenie więzi Sztuka przekonywania Trzymasz w ręku wybór najciekawszych artykułów opublikowanych oryginalnie w Harward Business Review - prestiżowym miesięczniku wydawanym przez jeden z najznakomitszych uniwersytetów na świecie. Magazyn ten jest uważany za najbardziej opiniotwórczy w takich dziedzinach jak ekonomia, praktyki w zarządzaniu czy psychologia zespołów pracowniczych. W tym zbiorze znajdziesz garść inspirujących porad dotyczących wywierania wpływu i przekonywania, które ułatwią Ci wykorzystanie inteligencji emocjonalnej do budowania relacji interpersonalnych, dzięki temu będziesz postrzegany jako naturalny lider. Ludzkie odruchy sprawiają, że zawsze pozostajesz człowiekiem!

Szczegóły

Tytuł
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Autor
Wydawnictwo
Autor
Rok wydania
2019
Oprawa
Twarda
Ilość stron
144
Format
22.1x8.6
Języki
polski
ISBN
9788328345614
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328345614

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
29,57 zł
39,90 zł
Cena regularna: 39,90 zł (-26%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 26,57 zł (+11%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
Przekonywanie i wywieranie wpływu. Inteligencja emocjonalna. Harvard Business Review
29,57 zł
39,90 zł
Przejdź do koszyka
29,57 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO