loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
87.28 Motoryzacja MT Biznes

Projektowanie przyszłości
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development

Wydawnictwo: MT Biznes
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
87,28 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 77,65 zł (+12%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Ważne lekcje, które każdy lider może wykorzystać, by wprowadzić innowacje w swojej firmie.

Najlepsze firmy na świecie wiedzą, że obecnie jedynym prawdziwym źródłem przewagi konkurencyjnej jest posiadanie najlepszych produktów i usług. Organizacje te rozumieją, że działania podejmowane na etapie rozwoju produktów będą miały wpływ na firmę przez wiele kolejnych lat.

Na kartach tej książki ekspert z zakresu szczupłego rozwoju produktu, James Morgan, wraz z cieszącym się światowym uznaniem guru Lean, Jeffreyem K. Likerem, krok po kroku przedstawiają proponowany przez siebie model szczupłego rozwoju produktów i usług. Autorzy uczą, jak zaprojektować dynamiczny, skoncentrowany na człowieku i ciągle doskonalący się system, który pozwoli dokonać transformacji całej organizacji poprzez oferowanie najwyższej jakości produktów i usług, które znajdą uznanie w oczach klientów.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się, jak:
- określić rzeczywiste potrzeby klienta i zapewnić mu to, co dla niego najcenniejsze,
- utworzyć przepływ i zapewnić transparentność procesu rozwoju produktu,
- budować skuteczne i efektywne zespoły,
- rozwijać głównych architektów procesu, dysponujących pełną odpowiedzialnością za produkt i przedsiębiorstwo,
- akumulować wiedzę, która będzie siłą napędową dla ciągłego doskonalenia,
- rozwijać nową wartość produktów i usług.

Uczyń swoją organizację liderem w swojej branży, zapewniając jej nową przyszłość dzięki wprowadzeniu szczupłego rozwoju produktów.

"Magia, którą autorzy dzielą się na łamach tej książki, ma postać praktycznych rad i wskazówek, dzięki którym każdy może stanąć na czele zmian w swojej organizacji, rozwinąć swoich ludzi i zbudować trwałą kulturę innowacyjności."
- JAMES P. WOMACK, współautor książek Maszyna, która zmieniła świat i Lean thinking – szczupłe myślenie; założyciel Lean Enterprise Institute

"To przewodnik dla każdego, kto jest zainteresowany procesem rozwoju produktu. Morgan i Liker przedstawiają zarówno sprawdzone fundamenty, jak i najnowsze praktyki, tworząc tym samym pierwsze na rynku tak bogate źródło informacji na ten temat."
- KEVIN NOLAN, dyrektor generalny G.E. Appliances

"Zdolność do ciągłego tworzenia produktów i usług, które są entuzjastycznie przyjmowane przez klientów, jest źródłem ostatecznej przewagi konkurencyjnej. W tej przełomowej książce Morgan i Liker przedstawiają bogaty katalog właściwych praktyk, popartych licznymi przykładami ze świata

rzeczywistego, które pozwolą każdemu liderowi skokowo zwiększyć możliwości jego zespołu w zakresie rozwoju produktu."
- JOE HINRICHS, wiceprezes ds. globalnych operacji, Ford Motor Company


JAMES M. MORGAN był jednym z pomysłodawców inicjatywy Lean Product & Process Development (LPPD – szczupły rozwój produktów i usług) w Lean Enterprise Institute i obecnie pracuje w tej organizacji na stanowisku starszego doradcy. Dr Morgan jest wielokrotnym laureatem Shingo Prize, autorem, badaczem i cieszącym się światowym uznaniem ekspertem w zakresie rozwoju produktu i procesu. Zanim dołączył do ekipy LEI, przez ponad 30 lat był liderem rozwoju produktu, pracując między innymi na stanowisku globalnego dyrektora ds. technologii w Ford Motor Company w czasach, gdy dyrektor generalny, Alan Mulally, przeprowadzał rewitalizację tej firmy, napędzaną zmianami w procesie rozwoju produktu.

JEFFREY K. LIKER jest profesorem inżynierii przemysłowej (prof. em.) na Uniwersytecie Michigan i prezesem firmy doradczej Liker Lean Advisors. Na jego książkach sławiących system zarządzania w Toyocie, z których pierwszą była Droga Toyoty: 14 zasad zarządzania wiodącej firmy produkcyjnej świata, wychowało się już całe pokolenie liderów, praktyków Lean oraz innych specjalistów z zakresu usprawniania operacji biznesowych. Prace Likera przyniosły mu w sumie 13 prestiżowych nagród Shingo, a także zapewniły członkostwo w Shingo Academy oraz miejsce w Galerii Sław organizacji Association for Manufacturing Excellence.

Szczegóły

Tytuł
Projektowanie przyszłości
Podtytuł
Jak Toyota, Ford i inni wprowadzają innowacje przez Lean Product Development
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
500
Format
15.8x23.3cm
Języki
polski
ISBN
9788380877627
Tłumacze
Kowalczyk Marcin
Tytuł oryginału
Designing the Future: How Ford, Toyota, and other World-Class Organizations Use Lean Product Develop
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788380877627

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
87,28 zł
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 77,65 zł (+12%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Projektowanie przyszłości - Liker Jeffrey K., Morgan James M.
Projektowanie przyszłości
Liker Jeffrey K., Morgan James M.
87,28 zł
Przejdź do koszyka
87,28 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO