loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
41.76 Książki Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
-16%

Marketing na rynkach międzynarodowych
Badania, decyzje, organizacja

Oprawa: miękka
41,76 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-16%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41,76 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Prezentowana publikacja przybliża zagadnienie marketingu na rynkach międzynarodowych. Przedstawiono w niej kwestie dotyczące badań marketingowych na takim rynku, ich rodzaje, etapy i metody. Zaprezentowano sposoby oceny i wyboru rynków zagranicznych, stosowane na nich formy działania oraz uwarunkowania, etapy i rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstw działających na tych rynkach. Ponadto zamieszczono rozważania uwzględniające aspekt organizacji komórki marketingowej przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym.

Ostatnia część książki obejmuje przykłady działań marketingowych polskich przedsiębiorstw z różnych branż działających na rynkach zagranicznych. Odnoszą się one do wybranych aspektów strategii marketingowej stosowanej na tych rynkach i do sposobów ekspansji na nie. Opisy te stanowią doskonałą ilustrację funkcjonowania firm na rynku międzynarodowym – mogą być przedmiotem analizy i dyskusji podczas zajęć dydaktycznych ze studentami, jak również okazać się pomocne dla menedżerów przedsiębiorstw.

Szczegóły

Tytuł
Marketing na rynkach międzynarodowych
Podtytuł
Badania, decyzje, organizacja
Wydanie
1
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
272
Języki
polski
ISBN
9788382200287
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788382200287

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
41,76 zł
49,90 zł
Cena regularna: 49,90 zł (-16%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 41,76 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing na rynkach międzynarodowych - Grzegorczyk Wojciech
Marketing na rynkach międzynarodowych
Grzegorczyk Wojciech
41,76 zł
49,90 zł
Przejdź do koszyka
41,76 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO