loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39.32 Marketing i ekonomia Onepress
-20%

Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów

Georgiew Franciszek

Wydawnictwo: Onepress
Oprawa: miękka
39,32 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 33,16 zł (+19%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Firma w sieci Facebooka, LinkedIna i Snapchata...
... oraz innych mediów społecznościowych. Promowanie swojej biznesowej aktywności w sieci wygląda dziś zupełnie inaczej, niż dziesięć, a nawet pięć lat temu. W każdym razie - wyglądać powinno. Dawno, dawno temu, w czasach, gdy królowały wielkie portale horyzontalne piszące o wszystkim i skierowane do każdego, firmy wydawały majątki na graficzne banery reklamowe, za których wyświetlanie płaciło się właścicielom owych portali. Potem modne stało się prowadzenie własnych blogów, reklamowanie w sieci Google Adwords, wymienianie się linkami i zbieranie leadów sprzedażowych za pomocą landing page'y.

Te wszystkie narzędzia nadal działają, jednak...

... to nie wystarczy. Jeśli chcesz prowadzić skuteczny marketing online w roku 2020 i w kolejnych latach, musisz szybko zaprzyjaźnić się z mediami społecznymi oraz zaznajomić z formami reklam, jakie te media oferują. Z nich wszystkich najważniejszy jest Facebook i jego młodszy brat - Instagram. To w ich towarzystwie coraz częściej spędzamy wolny czas, to za ich pośrednictwem dowiadujemy się, co słychać u naszych znajomych, to dzięki nim coraz częściej zapoznajemy się z ofertą ulubionych, albo nowych dla nas marek. Jeśli ktoś Ci kiedyś powiedział, że "Facebook nie sprzedaje", włóż tę wypowiedź między bajki - może kiedyś nie, dziś jednak Facebook sprzedaje bardzo skutecznie. O ile oczywiście potrafi się skorzystać z jego prosprzedażowych mocy. Autorzy tej książki potrafią to robić, a swoja wiedzą i umiejętnościami chętnie się z Tobą podzielą.

[O autorze]
Franciszek Gieorgiejew - założyciel i szef Social Tigers. Strateg z 9-letnim doświadczeniem w kampaniach dla setek firm każdej wielkości. Ma na koncie setki szkoleń z SM dla korporacji, domów mediowych i instytucji rządowych. Autor kompleksowej publikacji na temat systemu reklamowego Facebooka – Księga Adsów 3.

Szczegóły

Tytuł
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Autor
Georgiew Franciszek
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka
Ilość stron
208
Języki
polski
ISBN
9788328368187
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328368187

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
39,32 zł
49,00 zł
Cena regularna: 49,00 zł (-20%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 33,16 zł (+19%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów - Georgiew Franciszek
Księga Adsów. Twój przewodnik po dżungli social mediów
Georgiew Franciszek
39,32 zł
49,00 zł
Przejdź do koszyka
39,32 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO