loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
76.99 Książki Poltext
-4%

Od radia Marconiego do mediów strumieniowych
Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru

Wydawnictwo: Poltext
Oprawa: miękka ze skrzydełkami
76,99 zł
80,08 zł
Cena regularna: 80,08 zł (-4%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 68,49 zł (+12%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

„Radio nie ma przyszłości” – stwierdził w 1897 roku lord Kelvin, słynny fizyk. Jakże się mylił. Książka profesora Stanisława Jędrzejewskiego jest wieloaspektową, obszerną refutacją tezy wielkiego uczonego. Radio przetrwało już ponad 120 lat, pierwsze transmisje Guglielmo Marconi przeprowadził w 1894 roku. Mimo konkurencji z mediami streamingowymi, typu Spotify, nadającymi muzykę, radio trzyma się mocno. Jest niezwykle różnorodne, ma miliardy odbiorców, oferuje niezliczone audycje i podcasty. I o takim, stale zmieniającym się technologicznie, organizacyjnie, treściowo i odbiorczo radiu w ramach transformacji dawnych i pojawienia się nowych mediów obszernie traktuje książka Stanisława Jędrzejewskiego.

Książka omawia także żywo dyskutowaną w Polsce (i nie tylko) problematykę mediów publicznych, ich potrzeby, funkcje, przeobrażenia i perspektywy. Problem nie jest jedynie polityczny, ale przede wszystkim kulturowy i społeczny, a także organizacyjny i zarządczy. Autor wykorzystał praktyczne doświadczenia nabyte w latach pracy w Polskim Radiu, prawno-regulacyjne w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji, badawcze w sondażach socjologicznych, dydaktyczne z wykładów prowadzonych w prestiżowych uczelniach polskich i zagranicznych.

Książka będzie wręcz niezbędna dla studentów nauk o mediach i komunikacji społecznej, zarządzania mediami, oraz socjologii kultury, a pomocna dla studentów kulturoznawstwa i sztuk audiowizualnych. Sięgnąć po nią powinni menedżerowie medialni, dziennikarze, szczególnie radiowi, a nade wszystko edukatorzy medialni.

Tomasz Goban-Klas, Professor emeritus Uniwersytetu Jagiellońskiego

Szczegóły

Tytuł
Od radia Marconiego do mediów strumieniowych
Podtytuł
Rewolucja technologiczna, ewolucja przekazu i odbioru
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
442
Format
16,5 x 23,5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381750905
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788381750905
Data premiery
2020-09-24

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
76,99 zł
80,08 zł
Cena regularna: 80,08 zł (-4%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 68,49 zł (+12%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Od radia Marconiego do mediów strumieniowych - Jędrzejewski Stanisław
Od radia Marconiego do mediów strumieniowych
Jędrzejewski Stanisław
76,99 zł
80,08 zł
Przejdź do koszyka
76,99 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO