loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
14.34 Psychologia Scholar
-9%

Psychologia społeczna Tom 2 numer 2 (4) / 2007

Wydawnictwo: Scholar
Oprawa: Miękka
14,34 zł
15,75 zł
Cena regularna: 15,75 zł (-9%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,33 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Psychologia Społeczna jest nowym periodykiem, organem Polskiego Stowarzyszenia Psychologii Społecznej. Profil kwartalnika obejmuje problematykę szeroko rozumianej psychologii społecznej: obok eksperymentalnej, publikuje prace z pogranicza różnych dyscyplin traktujących o człowieku w środowisku społecznym, poczynając od socjologii i innych nauk społecznych, a kończąc na biologii, neuronauce i psychologii poznawczej. Czasopismo jest otwarte na polemiczne debaty między przedstawicielami różnych orientacji teoretycznych i metodologicznych o miejscu człowieka w środowisku społecznym. W numerze:- Janusz Reykowski: Procesy grupowe a rozwiązywanie antagonistycznych konfliktów: Czy idea demokracji deliberatywnej może mieć psychologiczny sens? [Group processesand solving antagonistic conflicts: Is the idea of deliberatrive democracy a psychologically feasible proposition?], s. 97?119;- Krystyna Skarżyńska, Krzysztof Chmielewski: Potoczna percepcja sytuacji międzynarodowej. Poznawcze predyktory postaw wobec znaczących zdarzeń międzynarodowych [Social perception of international relations. Cognitive predictors of laymen?s attitudes towards international events], s. 120?131;- Tomasz Kubik, Małgorzata Kossowska: Reprezentacje poznawcze terrorysty i ich indywidualne uwarunkowania [Cognitive representations of ?a terrorist? and their psychological foundations], s. 132?143;- Józef Maciuszek: Wpływ bezpośrednich i zaprzeczonych dyrektyw na ukierunkowanie uwagi [Influence of direct and negated directives on focusing of attention], s. 144?163; - Mariola Łaguna, Kinga Lachowicz-Tabaczek, Irena Dzwonkowska: Skala samooceny SES Morrisa Rosenberga ? polska adaptacja metody [The Rosenberg Self-Esteem Scale: Polish adaptation of the scale], s. 164?180.

Szczegóły

Tytuł
Psychologia społeczna Tom 2 numer 2 (4) / 2007
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
186
Format
19.5x25.5cm
Języki
polski
Języki
angielski
Numer tomu
2
Redakcja
Lewicka Maria
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
977189618000804

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
14,34 zł
15,75 zł
Cena regularna: 15,75 zł (-9%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 14,33 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Psychologia społeczna Tom 2 numer 2 (4) / 2007
Psychologia społeczna Tom 2 numer 2 (4) / 2007
14,34 zł
15,75 zł
Przejdź do koszyka
14,34 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO