Filtrowanie
Marketing i ekonomia
Liczba produktów: 609
Integracja europejska. Wybrane aspekty ekonomic
43.56
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
43,56 zł
Rynek inwestycji kolekcjonerskich i alternatywnych (wyd. II)
69.26
Marketing i ekonomia
CeDeWu
69,26 zł
Prowadzenie ksiąg rachunkowych. Wymagania prawne, dobre praktyki i proponowane sposoby rozwiązań
50.8
Marketing i ekonomia
CeDeWu
50,80 zł
Harvard Business Review. 10 artykułów, które musisz przeczytać
49.15
Marketing i ekonomia
Rebis
49,15 zł
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
52.96
Marketing i ekonomia
Poltext
52,96 zł
Ekonomia społeczna jako narzędzie przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu
139.63
Marketing i ekonomia
Wolters Kluwer
139,63 zł
Wojna o minerały. Jak surowce strategiczne decydują o naszej przyszłości energetycznej
67.53
Marketing i ekonomia
Prześwity
67,53 zł
KTO. Najlepsza metoda zatrudniania. Jak rozwiązać największy problem biznesu?
74.13
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
74,13 zł
Sprzedaż doradcza. Przestań sprzedawać, zacznij rozwiązywać problemy swoich klientów
57.37
Marketing i ekonomia
MT Biznes
57,37 zł
Koncepcja work-life balance we współczesnej organizacji. Jak wesprzeć pracownika w godzeniu ról i zapewnić sprawne funkcjonowanie organizacji
43.4
Marketing i ekonomia
Difin
43,40 zł
Dług wobec siebie. Podążaj za pasją, odkryj swoją siłę, osiągnij cel
36.4
Marketing i ekonomia
Onepress
36,40 zł
50 pytań o kadry, płace i ZUS w jednostkach sektora finansów publicznych
65.69
Marketing i ekonomia
Wiedza i Praktyka
65,69 zł
Innowacje bez zamętu. Jak wprowadzać zmiany bez niszczenia branż, firm i miejsc pracy
55.37
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Naukowe PWN
55,37 zł
Trzy oznaki pracy, która nie daje szczęścia. Opowieść o przywództwie
42.17
Psychologia
MT Biznes
42,17 zł
Miasto-idea. Nowe podejście do gospodarowania zasobami miasta. Wyd. II
64.65
Marketing i ekonomia
CeDeWu
64,65 zł
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw. Sprawozdawczość finansowa i ewidencja operacji gospodarczych
55.41
Marketing i ekonomia
CeDeWu
55,41 zł
Zasady rachunkowości - teoria, przykłady i zadania. Wyd. VII
50.8
Marketing i ekonomia
CeDeWu
50,80 zł
Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego. Wyd. II
55.41
Marketing i ekonomia
CeDeWu
55,41 zł
Homo oeconomicus XXI wieku w świetle zrównoważonego rozwoju
63.71
Marketing i ekonomia
CeDeWu
63,71 zł
Superprognozowanie. Sztuka i nauka prognozowania. Wyd. II
63.71
Marketing i ekonomia
CeDeWu
63,71 zł
Zarządzanie portami jachtowymi w aspekcie zrównoważonej turystyki żeglarskiej
73.87
Marketing i ekonomia
CeDeWu
73,87 zł
Rezyliencja klimatyczna. Perspektywa spółek GPW sektora nieruchomości
73.87
Marketing i ekonomia
CeDeWu
73,87 zł