Reklamacja i zwroty
Jak szybko zgłosić zwrot (odstąpienie od umowy) lub reklamację?
ZGŁOSZENIE ZWROTU
Opcja I
1. Zaloguj się na swoje konto w dobraksiazka.pl. 2. Wybierz zakładkę Twoje konto -> Zamówienia i kliknij “Zwrot” przy zamówieniu, które go dotyczy.
3. Wybierz z listy zamówionych produktów pozycję, którą planujesz zwrócić, wpisz ilość zwracanych produktów, opcjonalnie opisz powód zwrotu i kliknij “Wyślij zwrot”.
Opcja II
1. Wydrukuj, wypełnij i prześlij formularz zwrotu na adres [email protected] lub dołącz go do przesyłki. Formularz znajdziesz: tutaj.
2. Zwracane towary wyślij na adres: DobraKsiazka.pl, ul. Poznańska 91, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Na przesyłce dopisz nr zamówienia w formacie: XXXXXX/XXXX.
Pamiętaj!
Na odesłanie towaru masz 14 dni od chwili przesłania zgłoszenia.Adres wysyłki: DobraKsiazka.pl / ul. Poznańska 91 / 05-850 Ożarów Mazowiecki
Na przesyłce dopisz nr zamówienia w formacie: XXXXXX/XXXX
ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
Opcja I
1. Zaloguj się na swoje konto w dobraksiazka.pl. Wybierz zakładkę Twoje konto -> Zamówienia i kliknij “Reklamacja”.2. Wybierz z listy zamówionych produktów pozycję, którą planujesz zareklamować, wpisz ilość reklamowanych produktów, opisz powód reklamacji i kliknij “Wyślij reklamację”.
Opcja II
1. Dokonaj zgłoszenia reklamacji:
a) pisemnie - przesłając stosowną informację pocztą na adres: DobraKsiazka.pl, ul. Poznańska 91, 05-850 Ożarów Mazowiecki, lub
b) elektronicznie - przesyłając wiadomość na adres [email protected]
Pamiętaj!
Po wysłaniu zgłoszenia, poczekaj na kontakt pracowników Działu reklamacji. Nie odsyłaj do nas samodzielnie reklamowanego towaru.Do reklamacji zaleca się dołączyć dowód zakupu lub jego kopię, co może usprawnić rozpatrzenie reklamacji.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej przyjęcia.