loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się

Reklamacja i zwroty

Jak szybko zgłosić zwrot (odstąpienie od umowy) lub reklamację?



ZGŁOSZENIE ZWROTU
 

Opcja I

1. Zaloguj się na swoje konto w dobraksiazka.pl.

2. Wybierz zakładkę Twoje konto -> Zamówienia i kliknij “Zwrot” przy zamówieniu, które go dotyczy.  



3. Wybierz z listy zamówionych produktów pozycję, którą planujesz zwrócić, wpisz ilość zwracanych produktów, opcjonalnie opisz powód zwrotu i kliknij “Wyślij zwrot”.


Opcja II

1. Wydrukuj, wypełnij i prześlij formularz zwrotu na adres zwroty@dobraksiazka.pl lub dołącz go do przesyłki. Formularz znajdziesz: tutaj.
2. Zwracane towary wyślij na adres: DobraKsiazka.pl, ul. Poznańska 91, 05-850 Ożarów Mazowiecki. Na przesyłce dopisz nr zamówienia w formacie: XXXXXX/XXXX.

Pamiętaj!
Na odesłanie towaru masz 14 dni od chwili przesłania zgłoszenia.
Adres wysyłki: DobraKsiazka.pl / ul. Poznańska 91 / 05-850 Ożarów Mazowiecki
Na przesyłce dopisz nr zamówienia w formacie: XXXXXX/XXXX




ZGŁOSZENIE REKLAMACJI
 

Opcja I

1. Zaloguj się na swoje konto w dobraksiazka.pl. Wybierz zakładkę Twoje konto -> Zamówienia i kliknij “Reklamacja”.



2. Wybierz z listy zamówionych produktów pozycję, którą planujesz zareklamować, wpisz ilość reklamowanych produktów, opisz powód reklamacji i kliknij “Wyślij reklamację”.



Opcja II



1. Dokonaj zgłoszenia reklamacji:
a) pisemnie - przesłając stosowną informację pocztą na adres: DobraKsiazka.pl, ul. Poznańska 91, 05-850 Ożarów Mazowiecki, lub
b) elektronicznie - przesyłając wiadomość na adres reklamacje@dobraksiazka.pl

Pamiętaj!
Po wysłaniu zgłoszenia, poczekaj na kontakt pracowników Działu reklamacji. Nie odsyłaj do nas samodzielnie reklamowanego towaru.
Do reklamacji zaleca się dołączyć dowód zakupu lub jego kopię, co może usprawnić rozpatrzenie reklamacji.
Sprzedawca rozpatruje reklamację w terminie 14 dni od jej przyjęcia.

 

Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań sklep@dobraksiazka.pl
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO