Filtrowanie
Marketing i ekonomia
Liczba produktów: 752
Nowości
Współpraca z dostawcami w przedsiębiorstwach społecznie odpowiedzialnych
44.15
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
44,15 zł
Wpływ Stref Aktywności Gospodarczej na zarządzanie w gminach Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego
27.2
Marketing i ekonomia
Avalon
27,20 zł
Czas Pracy 2023 - Planowanie, rozliczanie i ewidencja
73.47
Prawo administracyjne i cywilne
Infor
73,47 zł
Sprawozdawczość i rewizja finansowa - Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
78.31
Marketing i ekonomia
MT Biznes
78,31 zł
Kultura organizacyjna w Polsce i Korei Południowej oraz jej kreowanie poprzez politykę kadrową
19.13
Technika, inżynieria, technologia
Elipsa
19,13 zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
41.17
Marketing i ekonomia
Onepress
41,17 zł
Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego
39.13
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
39,13 zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
65.43
Marketing i ekonomia
CeDeWu
65,43 zł
Gorące tematy dla biur rachunkowych - Podatki, płace i odpowiedzialność biura
54.87
Marketing i ekonomia
Infor
54,87 zł
Datafikacja. Gospodarka oparta na danych konkurencja a regulacja
69.6
Marketing i ekonomia
Poltex
69,60 zł
Nowości
Harvard Business Review. Podręcznik przedsiębiorcy
48.08
Rozwój osobisty
Rebis
48,08 zł
Polityka wiedzy a współczesne procesy innowacyjne
60.9
Marketing i ekonomia
Poltext
60,90 zł
Reputacja lidera. Jak budować wizerunek i rozwijać kompetencje, by porwać za sobą ludzi
42.62
Marketing i ekonomia
Onepress
42,62 zł
Zakamarki marki. Rzeczy, o których mogłeś nie wiedzieć, zapomnieć lub pominąć podczas budowania swojej marki
39.65
Marketing i ekonomia
Onepress
39,65 zł