Filtrowanie
Marketing i ekonomia
Liczba produktów: 638
Wykorzystanie sztucznej inteligencji w łańcuchach dostaw. Przypadek polskich przedsiębiorstw przemysłowych
57.04
Marketing i ekonomia
CeDeWu
57,04 zł
Niezależność audytu wewnętrznego w polskiej administracji samorządowej
85.55
Marketing i ekonomia
CeDeWu
85,55 zł
Zarządzanie długiem publicznym w krajach Unii Europejskiej w okresach zaburzeń wzrostu gospodarczego
85.55
Marketing i ekonomia
CeDeWu
85,55 zł
Koniec świata to dopiero początek. Scenariusz upadku globalizacji
54.33
Marketing i ekonomia
Zysk i S-ka
54,33 zł
Wykłady z teorii wzrostu gospodarczego. Tom 1
51.9
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
51,90 zł
Przedsiębiorczość strategiczna jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
43.92
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
43,92 zł
Międzynarodowy system walutowy. Od złota do waluty cyfrowej (wyd. II)
85.55
Marketing i ekonomia
CeDeWu
85,55 zł
Organizatorzy usług transportu miejskiego i regionalnego. Konkurencja i współpraca na przykładzie województwa pomorskiego
90.32
Marketing i ekonomia
CeDeWu
90,32 zł