Filtrowanie
Marketing i ekonomia
Liczba produktów: 583
Koniec świata to dopiero początek. Scenariusz upadku globalizacji
52.61
Marketing i ekonomia
Zysk i S-ka
52,61 zł
Przedsiębiorczość strategiczna jako koncepcja rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw
42.67
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
42,67 zł
Miasto-idea. Nowe podejście do gospodarowania zasobami miasta. Wyd. II
64.65
Marketing i ekonomia
CeDeWu
64,65 zł
Wstęp do rachunkowości przedsiębiorstw. Sprawozdawczość finansowa i ewidencja operacji gospodarczych
55.41
Marketing i ekonomia
CeDeWu
55,41 zł
Zasady rachunkowości - teoria, przykłady i zadania. Wyd. VII
50.8
Marketing i ekonomia
CeDeWu
50,80 zł
Superprognozowanie. Sztuka i nauka prognozowania. Wyd. II
63.71
Marketing i ekonomia
CeDeWu
63,71 zł
Homo oeconomicus XXI wieku w świetle zrównoważonego rozwoju
63.71
Marketing i ekonomia
CeDeWu
63,71 zł
Value at Risk w warunkach polskiego rynku kapitałowego. Wyd. II
55.41
Marketing i ekonomia
CeDeWu
55,41 zł
Wpływ Stref Aktywności Gospodarczej na zarządzanie w gminach Krakowskiego Obszaru Metropolitalnego
41.98
Marketing i ekonomia
Avalon
41,98 zł
Rezyliencja klimatyczna. Perspektywa spółek GPW sektora nieruchomości
73.87
Marketing i ekonomia
CeDeWu
73,87 zł
Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta
60.02
Marketing i ekonomia
CeDeWu
60,02 zł
Sprawozdawczość jednostek gospodarczych w dobie rozwoju koncepcji ESG
70.64
Marketing i ekonomia
Poltext
70,64 zł
Management Sciences – New Horizons
43.64
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
43,64 zł
Inwestowanie na rynku akcji. Jak ocenić potencjał rozwojowy spółek notowanych na GPW w Warszawie
69.26
Marketing i ekonomia
CeDeWu
69,26 zł
Rachunkowość towarzystw zarządzających funduszami inwestycyjnymi
50.8
Marketing i ekonomia
CeDeWu
50,80 zł
Sprawozdawczość i rewizja finansowa - Kierunki zmian i wyzwania w czasach pandemii
79.49
Marketing i ekonomia
Poltext
79,49 zł
Kultura organizacyjna w Polsce i Korei Południowej oraz jej kreowanie poprzez politykę kadrową
23.31
Technika, inżynieria, technologia
Elipsa
23,31 zł
Ekonomia behawioralna w konstrukcji systemów zabezpieczenia emerytalnego. Doświadczenia dla Polski
82.18
Marketing i ekonomia
CeDeWu
82,18 zł
Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta. Wydanie II
65.53
Marketing i ekonomia
Onepress
65,53 zł
Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy? Czyli ekonomia bez tajemnic
28.29
Marketing i ekonomia
Literackie
28,29 zł
Sprzedażowe nawyki. Mikroróżnice, które generują makroefekty
36.63
Marketing i ekonomia
Onepress
36,63 zł
Praktyczne zastosowanie systemów i koncepcji zarządzania środowiskowego
40.15
Marketing i ekonomia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
40,15 zł
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
64.65
Marketing i ekonomia
CeDeWu
64,65 zł