3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw Szkoła efektu

Książka

3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw
Szkoła efektu

  • Wydawnictwo: Helion
  • Rok wydania: 2010
  • ISBN: 9788324625895
  • Ilość stron: 560
  • Format: 16.8x23.7cm
  • Oprawa: Twarda
Wysyłka:
do 4 dni roboczych + czas dostawy
Cena 99,00 PLN
Nasza cena 37,33 PLN
Oszczędzasz 62%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Cena 99,00 PLN
Nasza cena 37,33 PLN
Oszczędzasz 62%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: 3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw - Pasek Joanna

Trójwymiarowy model świata

Całościowy opis wykonania filmu animowanego techniką 3D
Ćwiczenia ilustrowane zrzutami ekranu, pomagające powtórzyć wszystkie wykonywane operacje na własnym komputerze
Płyta DVD ze wszystkimi scenami, mapami i kompletem innych materiałów

Jak stworzyć animację 3D?

Z zachwytem oglądasz oscarową "Katedrę"? Podziwiasz precyzję, z jaką wykonane są animowane reklamy i teledyski? W świecie gier komputerowych czujesz się jak wirtualna ryba w wodzie? Chcesz rozwijać w sobie boską iskrę tworzenia? Nie zwlekaj zatem i włącz program 3ds Max 2010. Niech ogranicza Cię jedynie wyobraźnia!

Poznaj słynnego 3ds Maksa ? Twoje nowe narzędzie kreowania i animowania trójwymiarowego świata. To właśnie w tym programie powstało wiele znanych Ci animacji i filmów, a także realistycznych graficznie gier oraz zachwycających wizualizacji architektonicznych. Aby stworzyć swoją pierwszą animację, koniecznie zapoznaj się z możliwościami programu 3ds Max 2010, opisanymi w tej książce. Kartka po kartce, klatka po klatce wkroczysz w wirtualną rzeczywistość, poznając zasady modelowania, animacji postaci, kluczowania, opracowywania świateł i materiałów, wprowadzania efektów specjalnych oraz renderingu i montażu całego filmu.
Dowiesz się, jak:

tworzyć obiekty, pozycjonować je i zmieniać ich parametry początkowe;
wprowadzać i przekazywać deformacje obiektu za pomocą stosu modyfikatorów;
posługiwać się modelowaniem siatkowym czy łatami (Patch) i tworzyć powierzchnie na podstawie krzywych: splajnów oraz NURBS;
wykorzystywać w animacji kamery, światła i efekty atmosferyczne (np. światło wolumetryczne);
kreować mapowane i animowane materiały, dodawać efekty renderingu (np. efekt żarzenia), naśladować metale, skórę, drewno, szkło i chrom;
używać renderera Mental Ray i współpracującego z nim systemu oświetlenia dziennego Daylight;
przygotować postać do animacji przy użyciu szkieletu (Biped), animować metodą morfingu, z pomocą systemów kości (Bones) i odwrotnej kinematyki;
stosować klucze oraz kontrolery animacji;
modelować wnętrza tradycyjne i prosto z kosmosu;
przekształcać animację 3D w kreskówkę.


Szczegóły: 3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw - Pasek Joanna

Tytuł: 3ds max 2010 Animacja 3D od podstaw
Podtytuł: Szkoła efektu
Autor: Pasek Joanna
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788324625895
Języki: polski
Rok wydania: 2010
Ilość stron: 560
Format: 16.8x23.7cm
Oprawa: Twarda
Waga: 1.5 kg




Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: