loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
55.37 Psychologia Wydawnictwo Naukowe PWN
-6%

Paradoks wyboru
Dlaczego więcej oznacza mniej

Oprawa: Miękka
55,37 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,67 zł (+14%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

?Kiedy ludzie nie mają wyboru, życie jest wręcz nie do zniesienia. Ponieważ ilość dostępnych wyborów wzrasta ? tak, jak w naszej kulturze konsumpcjonizmu ? autonomia, kontrola oraz wyzwolenie wniesione przez tę różnorodność są potężne i pozytywne. Ale, ponieważ ilość wyborów ciągle rośnie, zaczynają pojawiać się negatywne aspekty posiadania wielości wyborów. Kiedy ilość możliwości dalej wzrasta, te negatywy eskalują, aż w końcu jesteśmy nim przeciążeni. W tym miejscu, wybór wcale już nie uwalnia, ale osłabia. Można nawet rzecz, że tyranizuje?.Fragment książkiKażdy z nas, każdego dnia konfrontuje się z trudną do oszacowania liczbą mniej lub bardziej istotnych dylematów. Stojąc na rozdrożu, analizujemy alternatywy i wcześniej czy później decydujemy się na wybór jednej opcji, odrzucając pozostałe. Czy jest to wybór najlepszy z możliwych? Czy wzięliśmy pod uwagę dostateczną liczbę alternatyw? Czy czegoś nie przeoczyliśmy? Te i inne pytania drążą umysł przeciętnego decydenta nie tylko przed dokonaniem wyboru, ale także po podjętej decyzji. Nierzadko towarzyszy temu obniżenie nastroju, uczucie rozczarowania i żalu. Czasem wewnętrzne głosy wyrażające wątpliwości nie milkną nawet po wielu latach. Dlaczego tak jest i jak możemy sobie z tym poradzić? Właśnie na tych kwestiach skupił się w Barry Schwartz w swojej książce ?Paradoks wyboru?.Autor w przystępny sposób wprowadza Czytelnika w meandry psychologicznychmechanizmów podejmowania decyzji, dowodząc, że głównym źródłem trosk i napięć jest nadmiar możliwości wyboru. Z żelazną konsekwencją wykazuje, że aby zwiększyć osobistą satysfakcję związaną z procesem decyzyjnym, należy ograniczać zbiór rozważanych opcji. Książka jest godna polecenia zarówno osobom pasjonującym się psychologią, jak ispecjalistom z dziedzin pokrewnych, a więc ekonomistom, socjologom czy badaczom rynku. Z recenzji dr Pawła FortunyBarry Schwartz, ur. 1946 profesor psychologii ze Swarthmore College w Filadelfii. Autor wielu artykułów i książek, m.in.: The Battle for Human Nature: Science, Morality and Modern Life oraz The Costs of Living: How Market Freedom Erodes the Best Things in Life.

Szczegóły

Tytuł
Paradoks wyboru
Podtytuł
Dlaczego więcej oznacza mniej
Wydanie
1
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
290
Format
14.5x20.5cm
Języki
polski
ISBN
9788301173197
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Walczyński Marcin
Tytuł oryginału
The Paradox of Choice. Why More is Less.
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788301173197
Data premiery
2013-05-16

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
55,37 zł
59,00 zł
Cena regularna: 59,00 zł (-6%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,67 zł (+14%)
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Paradoks wyboru - Barry Schwartz
Paradoks wyboru
Barry Schwartz
55,37 zł
59,00 zł
Przejdź do koszyka
55,37 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO