loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
34.38 Książki Helion
-61%

OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D

Ganczarski Janusz

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
34,38 zł
89,00 zł
Cena regularna: 89,00 zł (-61%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,38 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

OpenGL na scenę! Podstawy OpenGL, czyli co trzeba wiedzieć, żeby zacząć tworzyć grafikę trójwymiarową przy użyciu tej biblioteki Programowanie w Open GL, czyli jakie elementy należy wziąć pod uwagę przy tworzeniu realistycznego obrazu Bez matmy ani rusz, czyli jak zaprząc geometrię i arytmetykę do pracy przy scenieDarmowa biblioteka OpenGL jest świetnym narzędziem do tworzenia grafiki trójwymiarowej na różnych platformach sprzętowych i w różnych systemach operacyjnych. Jej legendarne możliwości, doskonalone od 1992 roku do dziś, znakomicie sprawdzają się na przykład w grach komputerowych. Z kolei otwarty interfejs programistyczny pozwolił na zbudowanie wokół niej mnóstwa narzędzi uzupełniających i rozszerzeń, które przydadzą się każdemu użytkownikowi pragnącemu wykreować swój własny świat w formacie 3D.Jeśli masz ochotę spróbować sił w programowaniu grafiki i zobaczyć na ekranie to, co na razie pozostaje jedynie w Twojej wyobraźni, ta książka pomoże Ci zrealizować cel. Dowiesz się z niej, jak zbudowana jest biblioteka, jakie zasady rządzą pisaniem programów w OpenGL oraz do czego służą obiekty i co możesz z nimi zrobić. Nauczysz się przekształcać scenę, budować modele oświetlenia i obsługiwać tekstury. Poznasz różne rodzaje buforów i zobaczysz, na czym polega antyaliasing. Odkryjesz też, jak przetwarzać geometrię obiektów i jak tworzyć realistyczne cienie. W dodatkach do książki znajdziesz natomiast informacje, które pomogą Ci rozpocząć pracę z tą biblioteką. Poznaj OpenGL i zachwyć świat swoimi grafikami! Co to jest OpenGL Historia i perspektywy OpenGL Pierwszy program Rzutowanie i transformacje Cieniowanie i oświetlenie Tekstury i antyaliasing Zaawansowane przekształcanie geometrii Cienie Odwzorowanie środowiska i nierówności powierzchni Rozszerzenia Macierze i wektory Język GLSLWykreuj swój świat z OpenGL!

Szczegóły

Tytuł
OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D
Autor
Ganczarski Janusz
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miękka
Ilość stron
544
Języki
polski
ISBN
9788328301931
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328301931

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
34,38 zł
89,00 zł
Cena regularna: 89,00 zł (-61%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 34,38 zł (0%)
Produkt chwilowo niedostępny
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D - Ganczarski Janusz
OpenGL Podstawy programowania grafiki 3D
Ganczarski Janusz
34,38 zł
89,00 zł
Przejdź do koszyka
34,38 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO