Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Świat baśni Wiek: 2+

Gra

Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Świat baśni
Wiek: 2+

  • Producent: Edgard
  • EAN: 9788377886144
  • Format: 16 x 16.5 cm
  • Oprawa: Pudełko kartonowe
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2020-07-13)
Cena 29,90 PLN
Nasza cena 24,01 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Cena 29,90 PLN
Nasza cena 24,01 PLN
Oszczędzasz 19%
Dodaj do Schowka
Zaloguj się
Przypomnij hasło
×
×

Opis: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Świat baśni

Memory na 3 sposoby Świat baśni to wciągająca gra przeznaczona dla dzieci już od drugiego roku życia. Trzy warianty gry zostały pomyślane w taki sposób, by do wspólnej zabawy z bohaterami ze świata baśni można było zaprosić dzieci w różnym wieku i o różnym temperamencie.               



Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+

Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+

Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+



Najprostszy wariant – Pamięć, idealny dla dwulatków, to klasyczne memory. U dzieci od czwartego roku życia sprawdzi się wariant ćwiczący spostrzegawczość, w którym gracze muszą nie tylko odnaleźć pary, ale także wskazać jedną, dwie lub trzy różnice między obrazkami. Sześciolatki mogą zagrać w najtrudniejszy z wariantów, rozwijający nie tylko pamięć i spostrzegawczość, ale także refleks. W tej wersji gry wszyscy uczestnicy angażują się w wyszukiwanie różnic między obrazkami z pary – liczy się więc bystre oko i szybkość!



Trwałe, sztywne karty o wymiarach 11 x 11 cm zostały wykonane z troską o bezpieczeństwo dzieci i nadają się już dla dwulatków.



Wyjątkowa gra o rosnącym stopniu trudności dla dzieci w różnym wieku: 2+, 4+, 6+



 Zabawę z kartami uatrakcyjnią piękne ilustracje wróżek, elfów, smoków, rycerzy i innych postaci. Fantastyczne postacie narysowane przez Martę Szudygę, zachwycą graczy w każdym wieku.



Jaki tatuaż ma jednooki pirat? Czym walczy dzielny rycerz? Jakie zwierzątko towarzyszy małej czarownicy? Zagraj w wyjątkowe memory i sprawdź, czy znajdziesz wszystkie różnice!



Liczba graczy: > 2

Czas gry: 20 min

Wiek: 2-9 lat


Szczegóły: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Świat baśni

Nazwa: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Świat baśni Wiek: 2+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 9788377886144
Języki: polski
Format: 16 x 16.5 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.214 kg




Podobne do: Kapitan Nauka. Memory na 3 sposoby - Świat baśni



Promocje