1013.75
Szkoła i biuro
Ei System
Programowanie w ruchu Bramy i klucze
Kiedy kolejność ma znaczenie
Marka:
Ei System
Oprawa: Pudełko kartonowe
1013,75 zł
1013,75 zł/szt.
Cena rekomendowana: 1029,60 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Opis
Nauka programowania przez zabawę bez konieczności użycia komputera
Dla uczniów w wieku 7-8 lat
Druga część nowej serii "Programowanie w ruchu" przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry-labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania równych rozwiązań tego samego zadania.
Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:
- ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
- dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
- co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
- ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
- ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Dla uczniów w wieku 7-8 lat
Druga część nowej serii "Programowanie w ruchu" przeznaczona jest do nauczania programowania dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, w których niezbędne jest znajdowanie wzajemnych powiązań i warunków wymaganych do pokonania kolejnych poziomów (np. kluczy do bram w labiryncie). Całość przechodzi stopniowo od rozwiązywania zamkniętych, z góry ustalonych problemów (np. przejścia złożonej gry-labiryntu) do samodzielnego budowania sytuacji problemowych i konstruowania gier, weryfikowania możliwości rozegrania gry, porównywania równych rozwiązań tego samego zadania.
Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:
- ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
- dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
- co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
- ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
- ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej
Szczegóły
Rok wydania
2019
Oprawa
Pudełko kartonowe
Format
33.0x27.0cm
Języki
polski
ISBN
9788365418258
Rodzaj
Akcesoria
Stan
Nowy
EAN
9788365418258
Kraj produkcji
PL
Producent
EiEi System Sp. z o. o.
Dodałeś produkt do koszyka

Programowanie w ruchu Bramy i klucze
1013,75 zł
Recenzje