33.6
Książki
Adam Marszałek
Kryzys marketingu politycznego
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: oprawa broszurowa
Opis
Marketing trwale wpisał się w mechanizmy polityki, ale zasadnicze pytanie odnosi się do kierunków rozwoju i granic wytrzymałości wszystkich uczestników tego złożonego procesu analizowania, planowania i wdrażania owych projektów politycznych, gdzie o sukcesie świadczy jedynie realizacja założonego celu. Takie podejście rodzi kontrowersje wokół samego mechanizmu nadmiernych presji marketingowych, gdyż powoduje graniczne napięcia w związku z frustrującym stanem ciągłego zagrożenia i ryzyka oraz w rezultacie prowadzi do nieprzewidzianych zmian (w tym i politycznych). W związku z tym monitorowanie działalności politycznej służy ukazaniu nagłych zdarzeń (wypadków), z którymi w czasie ekscytacji politycznej ekspansywnym marketingiem spotykamy się coraz częściej i właśnie określamy to przełomami dzisiejszego kryzysu.
Mamy nadzieję, że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce.
Agnieszka Kasińska-Matryka, Robert Wiszniowski
Mamy nadzieję, że Czytelnika zachęci do lektury właśnie to intrygujące i prowokacyjne nieco spojrzenie na przedmiot badań nad kolejną odsłoną marketingu politycznego w Polsce.
Agnieszka Kasińska-Matryka, Robert Wiszniowski
Szczegóły
Tytuł
Kryzys marketingu politycznego
Autor
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.)
, Robert Wiszniowski (red.)
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
222
Format
14.5x20.5 cm
ISBN
9788377806302
Rodzaj
Książka
EAN
9788377806302
Data premiery
2013-05-15
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Kryzys marketingu politycznego
33,60 zł
Recenzje