47.6
Polityka
Adam Marszałek
Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: oprawa broszurowa
Opis
Niniejsza książka składa się z czterech części podstawowych, w których umieszczono łącznie 33 teksty. Ich autorami są badacze zjawisk i procesów społecznych z całej Polski. Nie chodzi w tym stwierdzeniu, że mamy do czynienia z kompletną prezentacją stanowisk wszystkich ośrodków naukowych, a jedynie różnorodnością podejścia do zagadnień marketingu, i to w sensie teoriopoznawczym, i to - bardziej doświadczalnym (zakotwiczonym w praktyce politycznej).
Fragment Wprowadzenia
Fragment Wprowadzenia
Szczegóły
Tytuł
Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
Autor
Agnieszka Kasińska-Metryka (red.)
, Robert Wiszniowski (red.)
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
576
Format
16x22.5 cm
ISBN
9788377804834
Rodzaj
Książka
EAN
9788377804834
Data premiery
2013-04-30
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Marketing polityczny. Doświadczenia polskie
47,60 zł
Recenzje