loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
390 Książki Pearson

Organizational Theory, Design, and Change

Gareth R. Jones

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
390,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For undergraduate and graduate courses in Organization Theory, Organizational Design, and Organizational Change/Development. Business is changing at break-neck speed so managers must be increasingly active in reorganizing their firms to gain a competitive edge. Organizational Theory, Design, and Change continues to provide students with the most up-to-date and contemporary treatment of the way managers attempt to increase organizational effectiveness. By making organizational change the centerpiece in a discussion of organizational theory and design, this text stands apart from other books on the market.Part 1: The Organization and Its Environment Chapter 1: Organizations and Organizational Effectiveness Chapter 2: Stakeholders, Managers, and Ethics Chapter 3: Organizing in a Changing Global Environment Part 2: Organizational Design Chapter 4: Basic Challenges of Organizational Design Chapter 5: Designing Organizational Structure: Authority and Control Chapter 6: Designing Organizational Structure: Specialization and Coordination Chapter 7: Creating and Managing Organizational Culture Chapter 8: Organizational Design and Strategy in a Changing Global Environment Chapter 9: Organizational Design, Competences, and Technology Part 3: Organizational Change Chapter 10: Types and Forms of Organizational Change Chapter 11: Organizational Transformations: Birth, Growth, Decline, and Death Chapter 12: Decision Making, Learning, Knowledge Management, and Information Technology Chapter 13: Innovation, Intrapreneurship, and Creativity Chapter 14: Managing Conflict, Power, and Politics

Szczegóły

Tytuł
Organizational Theory, Design, and Change
Autor
Gareth R. Jones
Wydawnictwo
Rok wydania
2012
Oprawa
Miękka
Ilość stron
512
ISBN
9780273765608
EAN
9780273765608
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
390,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Organizational Theory, Design, and Change
Gareth R. Jones
390,00 zł
Przejdź do koszyka
390,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO