loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
224.7 Książki Oxford University Press

Business Economics

Andrew Gillespie

Oprawa: Miękka
224,70 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

What determines demand for Apple's iPad? How can whole countries go bust? Why did Tesco's UK profits fall? Featuring top practitioners from organizations including Deloitte, PricewaterhouseCoopers, Simon-Kucher & Partners and Mission Burrito, Business Economics offers students real insight into how economics is used in business and why it is relevant to their future careers. Renowned for its engaging style and clarity of explanation, students are carefully guided through economic concepts and models, with stimulating examples and questions to reinforce learning and test understanding. Video walkthroughs help explain more difficult economic concepts and give readers the opportunity to go back over what they have learnt. Packed full of engaging and topical cases which students can easily relate to, the author considers economics in the context of business and management, equipping students with the tools necessary to apply economics to business issues and decisions. For students - Full solutions to questions in the textbook - Video walkthroughs of economics concepts - Self-test questions - One step further material to stretch and challenge readers For registered adopters of the textbook - Fully customizable Powerpoint slides - Case study teaching notes - Group exercise tasks - Test bank1. Introduction ; 2. Thinking like an economist ; 3. The fundamental economic problems ; 4. Demand ; 5. Costs and revenues ; 6. Supply ; 7. Markets ; 8. Market analysis: shares, currency, and labour markets ; 9. Perfect competition, monopoly and price discrimination ; 10. Imperfect competition and alternative theories of the firm of the firm ; 11. Market failures and imperfections ; 12. Macroeconomics ; 13. Government macroeconomic policy ; 14. Macroeconomic issues: unemployment and inflation ; 15. Macroeconomic issues: Growth and balance of payments ; 16. International business and trade

Szczegóły

Tytuł
Business Economics
Autor
Andrew Gillespie
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
528
ISBN
9780199657995
EAN
9780199657995
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Oxford University Press Espana S.A.
Avenida de Castilla, 2
28022 El Parque Empresarial San Fernando de Henares
PL
916602600
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
224,70 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Business Economics
Andrew Gillespie
224,70 zł
Przejdź do koszyka
224,70 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO