33.6
Książki
Fraszka Edukacyjna
Jak dlaczego kiedy rozmawiać z młodymi zagrożonymi samobójstwem
Wydawnictwo:
Fraszka Edukacyjna
Oprawa: miękka
Opis
Pamiętasz Kamila? Dwa razy go odratowali, ale on i tak mówił wszystkim, że za którymś razem mu się uda. Nie bardzo mu wierzyli, było to jakieś trudne do pojęcia.
Faktycznie, udało mu się. A przecież uczył się dobrze, dobrze zdał maturę, studiował. No i dlaczego? Jego rodzice jakiś czas potem się rozeszli, nie bardzo mogli z tym żyć, siostra wyjechała, omal nie zwariowała po tym, jak go znalazła. Nie wiem, co robi teraz..
To fragment autentycznej rozmowy dwóch kolegów, którzy spotkali się po trzynastu latach. Kolegów z klasy Kamila. I to oznacza, że ślady, które samobójstwo młodego człowieka zostawia, są jak fale na wodzie – rozchodzą się daleko i trwają długo. Z badań wynika, że każda śmierć samobójcza rani do 1000 osób i trwa w pamięci rodzinnej przez pokolenia.
Czy możemy temu zapobiec? Tak, tylko trzeba wiedzieć jak. Mądrze i ze zrozumieniem.
Przeczytaj tę książkę. To praktyczny poradnik dla profesjonalistów i rodziców, mających do czynienia z młodymi ludźmi, co do których istnieje ryzyko, że albo dokonają samouszkodzenia, albo podejmą próbę samobójstwa.
Autorzy omawiają czynniki ryzyka, włączając w to depresję, nadużywanie substancji odurzających i zachowania antyspołeczne. Przedstawiają również krytyczną analizę podstawowych instrumentów oceniania ryzyka. Opisują, jak można pokierować zachowaniami samobójczymi i zapobiec im oraz omawiają terapie dla tych, którzy dokonali samouszkodzenia, włączając w to programy zapobiegania samobójstwom w szkołach i terapię rodzin. Mowa jest także o popularnych mitach, dotyczących autodestrukcji i różnych definicjach, funkcjonujących w tej dziedzinie.
Książka przejrzyście streszcza i ocenia bieżące badania nad zachowaniami samobójczymi - to podstawowa lektura dla pracowników socjalnych, profesjonalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego, lekarzy, nauczycieli i rodziców.
Faktycznie, udało mu się. A przecież uczył się dobrze, dobrze zdał maturę, studiował. No i dlaczego? Jego rodzice jakiś czas potem się rozeszli, nie bardzo mogli z tym żyć, siostra wyjechała, omal nie zwariowała po tym, jak go znalazła. Nie wiem, co robi teraz..
To fragment autentycznej rozmowy dwóch kolegów, którzy spotkali się po trzynastu latach. Kolegów z klasy Kamila. I to oznacza, że ślady, które samobójstwo młodego człowieka zostawia, są jak fale na wodzie – rozchodzą się daleko i trwają długo. Z badań wynika, że każda śmierć samobójcza rani do 1000 osób i trwa w pamięci rodzinnej przez pokolenia.
Czy możemy temu zapobiec? Tak, tylko trzeba wiedzieć jak. Mądrze i ze zrozumieniem.
Przeczytaj tę książkę. To praktyczny poradnik dla profesjonalistów i rodziców, mających do czynienia z młodymi ludźmi, co do których istnieje ryzyko, że albo dokonają samouszkodzenia, albo podejmą próbę samobójstwa.
Autorzy omawiają czynniki ryzyka, włączając w to depresję, nadużywanie substancji odurzających i zachowania antyspołeczne. Przedstawiają również krytyczną analizę podstawowych instrumentów oceniania ryzyka. Opisują, jak można pokierować zachowaniami samobójczymi i zapobiec im oraz omawiają terapie dla tych, którzy dokonali samouszkodzenia, włączając w to programy zapobiegania samobójstwom w szkołach i terapię rodzin. Mowa jest także o popularnych mitach, dotyczących autodestrukcji i różnych definicjach, funkcjonujących w tej dziedzinie.
Książka przejrzyście streszcza i ocenia bieżące badania nad zachowaniami samobójczymi - to podstawowa lektura dla pracowników socjalnych, profesjonalistów w dziedzinie zdrowia psychicznego, lekarzy, nauczycieli i rodziców.
Szczegóły
Tytuł
Jak dlaczego kiedy rozmawiać z młodymi zagrożonymi samobójstwem
Wydawnictwo
Wydanie
1
Rok wydania
2009
Oprawa
miękka
Ilość stron
135
ISBN
9788361309499
Rodzaj
Książka
EAN
9788361309499
Data premiery
2011-05-01
Kraj produkcji
PL
Producent
Fraszka Edukacyjna sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Jak dlaczego kiedy rozmawiać z młodymi zagrożonymi samobójstwem
33,60 zł
Recenzje