32.6
Książki
Adam Marszałek
Budda w kulturze konsumpcji
Wydawnictwo:
Adam Marszałek
Oprawa: miękka
Opis
Radosław Kossakowski przekonuje, że idee buddyjskie mogą koegzystować z innymi koncepcjami na różnych poziomach rozpatrywania, że buddyzm jest praktyczną filozofią „dopasowaną” do gustów zindywidualizowanych przedstawicieli Zachodu. Buddyzm może przekładać się również na szerszy kontekst, czego egzemplifikacje znajdujemy również w tej pracy. Wskazane zostały liczne przykłady wykorzystywania buddyzmu do próby „naprawy” społeczeństwa konsumpcyjnego, począwszy od świadomego konsumeryzmu, opartego na duchowym fundamencie, aż do wykorzystania buddyzmu w ekonomii i w rozwoju społecznej integracji (niesienie pomocy bezdomnym, prowadzenie medytacji w zakładach penitencjarnych).
Szczegóły
Wydanie
1
Rok wydania
2011
Oprawa
miękka
Ilość stron
367
ISBN
9788362363308
Rodzaj
Książka
EAN
9788362363308
Data premiery
2012-03-07
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Adam Marszałek
Dodałeś produkt do koszyka

Budda w kulturze konsumpcji
32,60 zł
Recenzje