loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
212 Książki Pearson

Essentials of Marketing Research

Peter A. Wills

,

Peter Wills

,

David F. Birks

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
212,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

This new book offers all the authority of Naresh Malhotra?s best-selling Marketing Research title combined with lots of European examples and a clear focus on helping students to understand how to diagnose and direct research questions that will support marketing decision making. Beyond this, students will get an appreciation of what good research design means. Secondary and primary data collection techniques; qualitative and quantitative methods and forms of analysis; and conveying the insights from research findings will give students a clear view of how to make marketing research work.

The ethical dilemmas faced by researchers, the social and cultural issues of research created by globalisation and more powerful forms of communication (e.g. e-communication) will be addressed. This text aims to present a clear understanding of the nature, scope and process of marketing research at an introductory level and to give students the study skills to confidently design all stages of the marketing research process.

This book is perfect for one semester courses in Marketing Research.

 

    Introduction to marketing research
1. Defining marketing research problems.
2. The nature and development of a research design.
3. Using secondary data from internal and external sources 
4. Qualitative research ? its nature and approaches
5. Qualitative techniques
6. Qualitative data analysis
7. Survey and quantitative observation techniques
8. Measurements and scaling: fundamentals and techniques
9. Questionnaire design
10. Sampling: fundamentals and techniques
11. Fieldwork and data preparation
12. Frequency distributions, cross tabulation and hypothesis testing
13. Report preparation and presentation
14. International marketing research

Szczegóły

Tytuł
Essentials of Marketing Research
Autor
Peter A. Wills , Peter Wills , David F. Birks
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
496
ISBN
9780273724339
EAN
9780273724339
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
212,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Essentials of Marketing Research
Peter A. Wills, Peter Wills, David F. Birks
212,00 zł
Przejdź do koszyka
212,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO