MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I i II
Zapłać za 30 dni
Opis
Poznaj możliwości zastosowania pakietu MS Office
Pakiet Microsoft Office to jedno z podstawowych narzędzi informatycznych wykorzystywanych we współczesnych firmach. Znany i rozwijany od lat zestaw aplikacji biurowych zyskał ogromne grono użytkowników. Chyba trudno dziś wyobrazić sobie działanie biura bez możliwości przygotowania pisma w Wordzie, zestawienia wydatków w Excelu czy też prezentacji produktów w programie Power Point. Jednak MS Office oferuje znacznie więcej, niż tylko możliwość tworzenia zwykłych dokumentów tekstowych i prezentacji oraz przeprowadzania prostych obliczeń.
Dzięki książce "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom I" poznasz jedną z aplikacji wchodzących w skład pakietu -- arkusz kalkulacyjny Excel. Dowiesz się, jak za pomocą Excela przygotować faktury VAT, oferty, dowody sprzedaży i inne dokumenty przydatne w przedsiębiorstwie. Nauczysz się korzystać z funkcji i formuł oraz przeprowadzać obliczenia matematyczne. Przeczytasz o narzędziach, za pomocą których można wykonywać analizy statystyczne, tworzyć wykresy i zabezpieczać elementy arkusza przed przypadkowymi zmianami.
- Oferty cenowe i dowody sprzedaży
- Rachunki i faktury VAT
- Obliczanie odsetek
- Tworzenie kalendarzy
- Analiza danych za pomocą modułu Solver
- Rejestrowanie i uruchamianie makropoleceń
- Tabele przestawne i wykresy przestawne
- Prognozowanie
- Ochrona danych
Czytając książkę "MS Office 2003 PL w biznesie. Tom II" nauczysz się wykorzystywać aplikacje wchodzące w skład tego pakietu do wykonywania różnych zadań związanych z Twoją pracą. Dowiesz się, jak profesjonalnie przygotować oferty, umowy i korespondencję seryjną, tworzyć prezentacje multimedialne i gromadzić dane w bazie Access a także, jak stworzyć profesjonalną wizytówkę, która pomoże Ci zaistnieć w świecie biznesu. Poznasz sposoby zarządzania pocztą elektroniczną, kontaktami i zadaniami za pomocą MS Outlook oraz dowiesz się, jak wykorzystać zaawansowane możliwości pakietu MS Office do zautomatyzowania najczęściej powtarzanych czynności.
- Projektowanie dokumentów przeznaczonych do druku
- Korespondencja seryjna
- System dokumentacji kadrowej
- Tworzenie prezentacji
- Wstawianie elementów graficznych i dźwiękowych do slajdów
- Obsługa poczty elektronicznej
- Zarządzanie zadaniami i planowanie spotkań za pomocą MS Outlook
- Wyszukiwanie i edycja danych w bazie
Recenzje