39
Książki
Universitas
Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne.
Wydawnictwo:
Universitas
Oprawa: miękka
Opis
Ewa Nowińska pracuje w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej UJ, kierując Pracownią Prawa środków Masowego Komunikowania oraz Studium Prawa Autorskiego, Wydawniczego i Prasowego; jest także radcą prawnym.
Zajmuje się problematyką ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, w tym w szczególności prawem konkurencji i prawem 1 prasowym.
Jest autorką przeszło 120 publikacji, w tym m.in. Prawne ramy działalności reklamowej w krajach Unii Europejskiej; Wolność stówa a dozwolona treść gospodarczej wypowiedzi promocyjnej; Reklama w prasie drukowanej, radiu i telewizji oraz (razem z M. du Vallem) Komentarz do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Książka jest monografią dotyczącą prawnych zagadnień reklamy. Autorka koncentruje się głównie na problematyce legalności reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Chodzi tu m.in. O klasyfikację konkretnej działalności reklamowej jako wprowadzającej w błąd, naruszającej łatwowierność dzieci, sferę prywatności adresatów, reklamę ukrytą, a także reklamę porównawczą.
Praca zawiera oceny i wskazówki nie tylko na gruncie prawa polskiego, lecz także przepisów obowiązujących w krajach Unii Europejskiej. Monografia jest przeznaczona dla prawników (w tym m.in. dla sędziów, radców prawnych, adwokatów) oraz innych osób zawodowo zajmujących się opracowaniem i rozpowszechnianiem kampanii reklamowych. Użyteczna jest także w bezpośredniej działalności przedsiębiorcy z tego względu, że zawiera wyraźnie określone kryteria dozwolonego i niedozwolonego zachowania się w zakresie reklamy. Kolejne wydanie monografii uwzględnia przede wszystkim zmiany, jakie miały miejsce w ostatnim czasie w prawie polskim oraz najnowsze pozycje literatury. W niezbędnym zakresie uzupełniony został także stan prawny, obowiązujący w Unii Europejskiej.
Zajmuje się problematyką ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, w tym w szczególności prawem konkurencji i prawem 1 prasowym.
Jest autorką przeszło 120 publikacji, w tym m.in. Prawne ramy działalności reklamowej w krajach Unii Europejskiej; Wolność stówa a dozwolona treść gospodarczej wypowiedzi promocyjnej; Reklama w prasie drukowanej, radiu i telewizji oraz (razem z M. du Vallem) Komentarz do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
Książka jest monografią dotyczącą prawnych zagadnień reklamy. Autorka koncentruje się głównie na problematyce legalności reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Chodzi tu m.in. O klasyfikację konkretnej działalności reklamowej jako wprowadzającej w błąd, naruszającej łatwowierność dzieci, sferę prywatności adresatów, reklamę ukrytą, a także reklamę porównawczą.
Praca zawiera oceny i wskazówki nie tylko na gruncie prawa polskiego, lecz także przepisów obowiązujących w krajach Unii Europejskiej. Monografia jest przeznaczona dla prawników (w tym m.in. dla sędziów, radców prawnych, adwokatów) oraz innych osób zawodowo zajmujących się opracowaniem i rozpowszechnianiem kampanii reklamowych. Użyteczna jest także w bezpośredniej działalności przedsiębiorcy z tego względu, że zawiera wyraźnie określone kryteria dozwolonego i niedozwolonego zachowania się w zakresie reklamy. Kolejne wydanie monografii uwzględnia przede wszystkim zmiany, jakie miały miejsce w ostatnim czasie w prawie polskim oraz najnowsze pozycje literatury. W niezbędnym zakresie uzupełniony został także stan prawny, obowiązujący w Unii Europejskiej.
Szczegóły
Tytuł
Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne.
Autor
Ewa Nowińska
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2002
Oprawa
miękka
Ilość stron
203
ISBN
8370524915
Rodzaj
Książka
EAN
8370524915
Data premiery
2011-09-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Dodałeś produkt do koszyka

Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne.
39,00 zł
Recenzje