loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
39 Książki Universitas

Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne.

Ewa Nowińska

Wydawnictwo: Universitas
Oprawa: miękka
39,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Ewa Nowińska pracuje w Instytucie Wynalazczości i Ochrony Własności Intelektualnej UJ, kierując Pracownią Prawa środków Masowego Komunikowania oraz Studium Prawa Autorskiego, Wydawniczego i Prasowego; jest także radcą prawnym.


Zajmuje się problematyką ochrony własności intelektualnej i przemysłowej, w tym w szczególności prawem konkurencji i prawem 1 prasowym.


Jest autorką przeszło 120 publikacji, w tym m.in. Prawne ramy działalności reklamowej w krajach Unii Europejskiej; Wolność stówa a dozwolona treść gospodarczej wypowiedzi promocyjnej; Reklama w prasie drukowanej, radiu i telewizji oraz (razem z M. du Vallem) Komentarz do ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.





Książka jest monografią dotyczącą prawnych zagadnień reklamy. Autorka koncentruje się głównie na problematyce legalności reklamy w świetle ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Chodzi tu m.in. O klasyfikację konkretnej działalności reklamowej jako wprowadzającej w błąd, naruszającej łatwowierność dzieci, sferę prywatności adresatów, reklamę ukrytą, a także reklamę porównawczą.


Praca zawiera oceny i wskazówki nie tylko na gruncie prawa polskiego, lecz także przepisów obowiązujących w krajach Unii Europejskiej. Monografia jest przeznaczona dla prawników (w tym m.in. dla sędziów, radców prawnych, adwokatów) oraz innych osób zawodowo zajmujących się opracowaniem i rozpowszechnianiem kampanii reklamowych. Użyteczna jest także w bezpośredniej działalności przedsiębiorcy z tego względu, że zawiera wyraźnie określone kryteria dozwolonego i niedozwolonego zachowania się w zakresie reklamy. Kolejne wydanie monografii uwzględnia przede wszystkim zmiany, jakie miały miejsce w ostatnim czasie w prawie polskim oraz najnowsze pozycje literatury. W niezbędnym zakresie uzupełniony został także stan prawny, obowiązujący w Unii Europejskiej.

Szczegóły

Tytuł
Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne.
Autor
Ewa Nowińska
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2002
Oprawa
miękka
Ilość stron
203
ISBN
8370524915
Rodzaj
Książka
EAN
8370524915
Data premiery
2011-09-14
Kraj produkcji
PL
Producent
Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych UNIVERSITAS
ul. Sławkowska 17
31-016 Kraków
PL
+48 12 423 26 05
[email protected]
Podmiot odpowiedzialny
TAiWPN Universitas
Sławkowska 17
31-016 Kraków
PL
124139136
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
39,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Produkt
Zwalczanie nieuczciwej reklamy. Zagadnienia cywilno-prawne.
Ewa Nowińska
39,00 zł
Przejdź do koszyka
39,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO