59.9
Psychologia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Siła tożsamości
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: oprawa broszurowa
Opis
Drugi tom trylogii Wiek informacji: gospodarka, społeczeństwo i kultura. Autor podejmuje w nim jeden z najbardziej węzłowych tematów współczesności, a mianowicie kwestię tożsamości. Analizuje znaczenie tożsamości kulturowych, religijnych i narodowych dla społecznej samoidentyfikacji jednostek, a także dla tworzenia przez nie organizacji oddolnych. Badając, jak działają tzw. nowe ruchy społeczne na przykładzie ruchów ekologicznych, feministycznych czy działań alterglobalistów, pokazuje jednocześnie kryzys państwa narodowego i trudności, jakie napotyka współczesna demokracja.
Szczegóły
Rok wydania
2008
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
464
Format
16.5x23.5 cm
ISBN
9788301155834
Rodzaj
Książka
EAN
9788301155834
Data premiery
2009-06-19
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Siła tożsamości
59,90 zł
Recenzje