49
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
Magia Harry`ego Pottera. Kreowanie globalnej marki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: oprawa broszurowa
Opis
Książka pomocnicza do przedmiotu Zarządzanie marką oraz innych przedmiotów związanych z marketingiem, zawierająca opis i analizę procesu kreowania marki, na przykładzie Harry`ego Pottera, która odniosła niekwestionowany, `magiczny` sukces na świecie. Jest to ciekawie, z humorem, a jednocześnie profesjonalnie opracowane studium przypadku, które stanowi znakomity materiał dydaktyczny dla studentów marketingu. Autor, ukazując drogę dojścia do sukcesu marki `Harry Potter`, umiejętnie odkrywa kolejne, coraz bardziej wyrafinowane warstwy działań marketingowych, które przyczyniły się do osiągnięcia sukcesu. Przedstawia również analizę porównawczą z innymi globalnymi markami. Książka stanowi doskonały podręcznik nowoczesnego pozycjonowania marki nie tylko na rynku, ale przede wszystkim w świadomości nabywców, przy użyciu niestandardowych form komunikacji marketingowej.
Szczegóły
Tytuł
Magia Harry`ego Pottera. Kreowanie globalnej marki
Autor
Stephen Brook
Wydawnictwo
Rok wydania
2008
Oprawa
oprawa broszurowa
Ilość stron
164
Format
14.5x20.5 cm
ISBN
9788301156213
Rodzaj
Książka
EAN
9788301156213
Data premiery
2009-04-14
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

Magia Harry`ego Pottera. Kreowanie globalnej marki
49,00 zł
Recenzje