39.9
Książki
Wydawnictwo Naukowe PWN
First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Naukowe PWN
Oprawa: Miekka
Opis
Książka zapoznaje czytelnika z podstawową terminologią angielską stosowaną w różnych sytuacjach w świecie marketingu. Autor omawia rodzaje marketingu, takie jak: marketing bezpośredni, marketing usług, marketing społeczny, polityczny czy medialny, a także strategie marketingowe oraz cele i rodzaje reklamy – po polsku i po angielsku podaje przykłady żargonu stosowanego w marketingu, a także idiomy związane z marketingiem.
Książka zawiera:
zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
wzory korespondencji marketingowej,
angielsko-polski słownik terminów marketingowych.
Książka zawiera:
zwroty i wyrażenia związane z marketingiem,
wzory korespondencji marketingowej,
angielsko-polski słownik terminów marketingowych.
Szczegóły
Tytuł
First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
Wydawnictwo
Rok wydania
2015
Oprawa
Miekka
Ilość stron
184
Format
117 x 190
Rodzaj
Książka
EAN
9788301162702
Kraj produkcji
PL
Producent
WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
Dodałeś produkt do koszyka

First Steps in Marketing Language. Słownictwo i praktyczne wskazówki
39,90 zł
Recenzje