loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
288 Książki Pearson

Tourism: Principles and Practice

David Gilbert

,

Alan Fyall

,

John Fletcher

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
288,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

In a changing and turbulent environment for tourism, the fifth edition of Tourism: Principles and Practice offers the fundamental and underlying principles with which to approach the study of tourism, contributing a complete framework that effectively integrates theory and practice. The text has been updated to take into account developments such as business tourism, sports and events management and mobile technology and social tourism. Thanks to its engaging writing style and accessible structure, this has become the ultimate one-stop text for any student studying Tourism. Its broad appeal and popularity increases with each new edition, making it excellent value for any student who wants to understand and explore the principles of the subject.1 An Introduction to Tourism Part 1 Tourism Demand 2 The Nature of Tourism Demand 3 Tourism Consumer Behaviour 4 Measuring and Modelling Tourism Demand 5 Forecasting Tourism Demand Part 2 The Tourism Destination 6 Destinations 7 The Economic Impact of Tourism 8 The Environmental Impact of Tourism 9 The Socio-cultural Impact of Tourism 10 Sustainable Tourism 11 Tourism and Development Planning 12 Tourism, Crises and Disaster Management Part 3 The Tourism Sector 13 Attractions 14 Accommodation 15 Events Management 16 Intermediaries 17 Transportation 18 Public Sector and Policy Part 4 Marketing for Tourism 19 Managing Marketing for Tourism 20 Marketing Planning 21 Marketing Mix Applications 22 Information Technology in Tourism Glossary

Szczegóły

Tytuł
Tourism: Principles and Practice
Autor
David Gilbert , Alan Fyall , John Fletcher
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
672
ISBN
9780273758273
EAN
9780273758273
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
288,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Tourism: Principles and Practice - David Gilbert, Alan Fyall, John Fletcher
Tourism: Principles and Practice
David Gilbert, Alan Fyall, John Fletcher
288,00 zł
Przejdź do koszyka
288,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO