loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
334.01 Książki Pearson

Marketing Management: an Asian Perspective

Chin Tiong Tan

,

Siew-Meng Leong

,

Swee Hoon Ang

Wydawnictwo: Pearson
Oprawa: Miękka
334,01 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

For undergraduates studying Marketing Management courses Marketing Management: An Asian Perspective, 6/E continues to showcase the excellent content that Kotler has created with examples and case studies that are easily recognized. This enables students to relate to and grasp marketing concepts better.Part 1 - Understanding Marketing Management Chapter 1: Defining Marketing for the 21st Century Chapter 2: Developing Marketing Strategies and Plans Part 2 - Capturing Marketing Insights Chapter 3: Gathering Information and Scanning the Environment Chapter 4: Conducting Marketing Research and Forecasting Demand Part 3 - Connecting with Customers Chapter 5: Creating Customer Value, Satisfaction, and Loyalty Chapter 6: Analyzing Consumer Markets Chapter 7: Analyzing Business Markets Chapter 8: Identifying Market Segments and Targets Part 4 - Building Strong Brands Chapter 9: Creating Brand Equity Chapter 10: Crafting the Brand Positioning Chapter 11: Competitive Dynamics Part 5 - Shaping the Market Offerings Chapter 12: Setting Product Strategy Chapter 13: Designing and Managing Services Chapter 14: Developing Pricing Strategies and Programs Part 6 - Delivering Value Chapter 15: Designing and Managing Marketing Channels and Value Networks Chapter 16: Managing Retailing, Wholesaling, and Logistics Part 7 - Communicating Value Chapter 17: Designing and Managing Integrated Marketing Communications Chapter 18: Managing Mass Communications: Advertising, Sales Promotions, Events, and Public Relations Chapter 19: Managing Personal Communications: Direct Marketing and Personal Selling Part 8 - Creating Successful Long-Term Growth Chapter 20: Introducing New Market Offerings Chapter 21: Tapping into Global Markets Chapter 22: Managing a Holistic Marketing Organization Courses BK0401, Marketing Management BK0402, Graduate Marketing Management

Szczegóły

Tytuł
Marketing Management: an Asian Perspective
Autor
Chin Tiong Tan , Siew-Meng Leong , Swee Hoon Ang
Wydawnictwo
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
873
ISBN
9789810687977
EAN
9789810687977
Kraj produkcji
PL
Producent
GPSR Pearson Central Europe Sp. z o.o.
ul. Szamocka 8
01-748 Warszawa
PL

[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
334,01 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
Marketing Management: an Asian Perspective - Chin Tiong Tan, Siew-Meng Leong, Swee Hoon Ang
Marketing Management: an Asian Perspective
Chin Tiong Tan, Siew-Meng Leong, Swee Hoon Ang
334,01 zł
Przejdź do koszyka
334,01 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO