51.1
Marketing i ekonomia
Rebis
100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Wydawnictwo:
Rebis
Oprawa: Twarda
51,10 zł
Cena rekomendowana: 79,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: poniedziałek 18.11.2024
Zapłać za 30 dni
Opis
Fundamentalne koncepcje dotyczące zarządzania zebrane w jednym tomie!
„Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:
„Harvard Business Review” to najważniejsza platforma prezentacji myśli i idei w zakresie biznesu. Aby uczcić stulecie istnienia pisma, przygotowaliśmy wybór najbardziej kluczowych artykułów. Ich autorzy, niekwestionowane autorytety oraz liderzy biznesu i zarządzania, na przestrzeni stulecia zabierają głos na prekursorskie tematy. Piszą m.in.:
- Michael E. Porter o wpływie sił konkurencyjnych na strategię,
- Clayton M. Christensen o przełomowej innowacji,
- Tim Brown o myśleniu projektowym,
- Linda A. Hill o stawaniu się szefem,
- Daniel Goleman o inteligencji emocjonalnej,
- Erik Brynjolfsson i Andrew McAfee o sztucznej inteligencji,
- Robert Livingston o równości rasowej w pracy,
- Amy C. Edmondson i Mark Mortensen o bezpieczeństwie psychicznym w hybrydowym miejscu pracy,
- Robert B. Cialdini o nauce perswazji,
- W. Chan Kim i Renée Mauborgne o strategii błękitnego oceanu,
- Gary Hamel i C.K. Prahalad o zamyśle strategicznym,
- Peter F. Drucker o zarządzaniu sobą.
Bez względu na to, czy jesteś stałym czytelnikiem „Harvard Business Review”, czy spotykasz się z tym pismem po raz pierwszy, książka ta zapewni ci wszystko, czego potrzebujesz, by zrozumieć kluczowe koncepcje w dziedzinie biznesu i zarządzania.
Szczegóły
Tytuł
100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
Autor
Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo
Autor
Opracowanie zbiorowe
Wydanie
1
Rok wydania
2023
Oprawa
Twarda
Ilość stron
512
Format
15.0 x 22.5 cm
Języki
polski
ISBN
978-83-8338-063-6
Tłumacze
Jóźwiak Bożena
Tytuł oryginału
HBR at 100:The Most Influential and Innovative Articles from HBR's First Century
Rodzaj
Książka
EAN
9788383380636
Data premiery
2023-09-26
Dodałeś produkt do koszyka
100 lat Harvard Business Review. Biznesowe artykuły i koncepcje stulecia
51,10 zł
Recenzje