loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49 Książki Helion

100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach

Weinschenk Susan

Wydawnictwo: Helion
Oprawa: Miękka
49,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny

Opis

Dowiedz się, jak pracuje mózg Twojego klientaJak myślą konsumenci W jaki sposób podejmują decyzje Co sprawia, że klikają myszką, dokonują zakupu i robią dokładnie to, co chciałbyś, aby robili Talent i umiejętności to tylko połowa sukcesu. Aby Twoje projekty rzucały wszystkich na kolana, potrzebna Ci wiedza dotycząca tego, jak działa ludzki mózg. Może Ci się czasem wydawać, że ludzie zachowują się irracjonalnie i nieprzewidywalnie, ale w tym szaleństwie jest metoda. Czas, byś ją poznał i użył jej do własnych celów!Z zawartych w tej książce rzeczowych instrukcji dowiesz się, jak odczytywać zachowania konsumentów i co przyciąga ich uwagę. Poznasz błędy, jakie ludzie najczęściej popełniają w procesie postrzegania oraz dokonywania wyborów, i nauczysz się je przewidywać. Wykorzystaj w swojej pracy wnioski z badań naukowych oraz szereg praktycznych przykładów. Zacznij projektować i tworzyć bardziej intuicyjne, skuteczne, efektowne teksty, witryny internetowe, aplikacje, produkty, grafiki oraz wszelkie inne genialne dzieła, idealnie dopasowane do potrzeb potencjalnych klientów.Jak przykuwać uwagę na stronie WWWJak spowodować, by coś zapadło ludziom w pamięćJak motywować innych, by wykonali kolejny krokJak utrwalać w umysłach odbiorców określone informacjeJak kształtować czyjeś przyzwyczajeniaJak pogłębiać i utrwalać relacje z klientamiJak odwoływać się do pozytywnych emocji i wspomnieńJak skutecznie oddziaływać na podświadomość klientaZwiększ skuteczność, wskaźniki konwersji i użyteczność projektów!

Szczegóły

Tytuł
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Autor
Weinschenk Susan
Wydawnictwo
Rok wydania
2011
Oprawa
Miękka
Ilość stron
244
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788324662838
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Kaczmarek Daniel
Tytuł oryginału
100 Things Every Designer Needs to Know About People
Rodzaj
Książka
EAN
9788324662838
Data premiery
2013-06-28
Kraj produkcji
PL
Producent
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
(32) 230-98-63
[email protected]

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
49,00 zł
Produkt chwilowo niedostępny
Dodałeś produkt do koszyka
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach - Weinschenk Susan
100 rzeczy, które każdy projektant powinien wiedzieć o potencjalnych klientach
Weinschenk Susan
49,00 zł
Przejdź do koszyka
49,00 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO