26.15
Rozwój osobisty
Helion
15 tajemnic zarządzania czasem
O czym wiedzą ludzie sukcesu?
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
26,15 zł
Cena rekomendowana: 37,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań.
Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!
Z tej książki dowiesz się:
- Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie "Podróż w czasie".
- Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy
- Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności
- Jak dzięki Trzem harwardzkim pytaniom oszczędzić 8 godzin w tygodniu
- Dokąd prowadzi Siedem kroków zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia.
- Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.
- Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.
- Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.
- Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.
Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!
Z tej książki dowiesz się:
- Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie "Podróż w czasie".
- Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy
- Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności
- Jak dzięki Trzem harwardzkim pytaniom oszczędzić 8 godzin w tygodniu
- Dokąd prowadzi Siedem kroków zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia.
- Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.
- Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.
- Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.
- Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.
Szczegóły
Tytuł
15 tajemnic zarządzania czasem
Podtytuł
O czym wiedzą ludzie sukcesu?
Autor
Kevin Kruse
Wydawnictwo
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
208
Format
14.0x21.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328328358
Język oryginału
angielski
Tłumacze
Romanek Arkadiusz
Tytuł oryginału
15 secrets successful people know about time managment
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328328358
Dodałeś produkt do koszyka
15 tajemnic zarządzania czasem
26,15 zł
Recenzje