30.25
Książki
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Oprawa: Miękka
30,25 zł
Cena rekomendowana: 32,81 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Książka jest zbiorem artykułów poświęconych polskim debatom przedwyborczym. Powstała z okazji dwudziestej rocznicy pierwszej telewizyjnej debaty przedwyborczej między Lechem Wałęsą a Aleksandrem Kwaśniewskim (1995) i jest wspólną inicjatywą badaczy z kilku ośrodków naukowych w Polsce. Przedsięwzięcie ma charakter interdyscyplinarny, a wśród autorów są badacze retoryki i komunikacji, medioznawcy, językoznawcy, politolodzy i socjolodzy. Inspiracją do dyskusji nad polskimi debatami przedwyborczymi były pytania: Ile debaty jest w telewizyjnej debacie przedwyborczej?; Czy debata przekonuje, informuje, dostarcza rozrywki?; Jaka jest przyszłość debat w dobie ekspansji internetu?; Czy można mówić o tradycji polskich debat przedwyborczych?; Czy organizacja debat powinna być w gestii instytucji pozarządowej?
Szczegóły
Tytuł
20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
Wydawnictwo
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka
Ilość stron
398
Format
25.3x11.9
Języki
polski
ISBN
9788365667069
Redakcja
Budzyńska-Daca Agnieszka
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788365667069
Dodałeś produkt do koszyka
20 lat polskich telewizyjnych debat przedwyborczych
30,25 zł
Recenzje