51.84
Książki
Difin
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
Wydawnictwo:
Difin
Oprawa: Miękka
51,84 zł
Cena rekomendowana: 55,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
prof. dr hab. Wiesław Kowalczewski:Zakres merytoryczny publikacji dotyczy aktualnych problemów związanych z marketingiem. Należy podkreślić bardzo interesującą i specyficzną formę, w jakiej Autor przedstawia zagadnienia marketingu i związanej z nim logistyki i zarządzania marketingowo-logistycznego, tj. formę pytań i odpowiedzi. Książka ma charakter praktyczny i może służyć jako podręcznik uzupełniający z podstaw marketingu dla studentów kierunków zarządzania oraz ekonomii. Może być przydatna dla studentów przygotowujących się do egzaminów oraz przy rozwiązywaniu testów egzaminacyjnych, a także dla wykładowców przy ustalaniu pytań egzaminacyjnych. Wykorzystana może być również na organizowanych kursach z tematyki marketingu.
Szczegóły
Rok wydania
2013
Oprawa
Miękka
Ilość stron
312
Format
16.0x22.9
Języki
polski
ISBN
9788376418643
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788376418643
Dodałeś produkt do koszyka
200 odpowiedzi na pytania z marketingu
51,84 zł
Recenzje