33
Prasa
Infor
31 nowoczesnych form reklamy
Opis
W opracowaniu zwracamy uwagę na prawidłowe dokumentowanie i ewidencjonowanie wydatków na reklamę. Przedsiębiorcy powinni również brać pod uwagę prawne ograniczenia, jakim podlega reklama.Celem tego opracowania, poza przypomnieniem, jak należy rozliczyć reklamę, jest wskazanie, na co zwrócić uwagę, prowadząc działania marketingowe.
Szczegóły
Tytuł
31 nowoczesnych form reklamy
Autor
Biliński Sławomir
Wydawnictwo
Seria
BIBLIOTEKA KSIĘGOWEGO
Rok wydania
2010
Oprawa
Miękka
Ilość stron
96
Format
16.5x23.5cm
Języki
polski
ISBN
9788377160350
Rodzaj
Książka
EAN
9788377160350
Data premiery
2010-12-07
Kraj produkcji
PL
Producent
INFOR PL S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

31 nowoczesnych form reklamy
33,00 zł
Recenzje