21
Historia
DiG
Aby wpadło w oko ...
O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku
Wydawnictwo:
DiG
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Autorka bada formy i funkcje reklamy prasowej z perspektywy przemian związanych z uprzemysłowieniem ziem polskich, z powstawaniem nowoczesnej gospodarki rynkowej, modernizacją handlu. Książka bogato ilustrowana reklamami zamieszczanymi w prasie codziennej oraz periodykach społecznych i kulturalnych Królestwa Polskiego początku XX w.
Szczegóły
Tytuł
Aby wpadło w oko ...
Podtytuł
O reklamie handlowej w Królestwie Polskim w początkach XX wieku
Autor
Janiak Jasińska Agnieszka
Wydawnictwo
Rok wydania
1998
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
140
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
83-7181-014-8
Rodzaj
Książka
EAN
9788371810145
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo DiG Sp.j.
Podmiot odpowiedzialny
Barbara Kurzela
Dodałeś produkt do koszyka

Aby wpadło w oko ...
21,00 zł
Recenzje