loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
49.25 Pedagogika Oficyna Wydawnicza Aspra

Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym
Zarys zagadnienia

Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Opis

Szanowny Czytelniku, w książce tej ? w niemieckim kontekście ? zawarte są pytania i próby odpowiedzi odnoszące się do: ? jakości kształcenia, ewaluacji i akredytacji w szkolnictwie wyższym; ? agencji akredytacyjnych oraz rynku akredytacyjnego w kontekście europejskiego obszaru szkolnictwa wyższego i procesów globalnych; ? związku między narodowym systemem akredytacji a strukturą państwa i modelem polityki szkolnictwa wyższego; ? ładu akredytacyjnego, celów polityki i praktyki akredytacyjnej w powiązaniu z modelem szkolnictwa wyższego i statusem szkół wyższych; ? zadań, kompetencji i instrumentów działania podmiotów akredytacyjnych; ? zdolności instytucji akredytacyjnych przyczyniania się do rozwoju kultury i systemów zapewniania jakości w szkołach wyższych, a także przyczyniania się do trwałego zapewniania i rozwoju nauczania o ?dobrej jakości?. "Jako osiągnięcia badawcze ujęte przez Autora w monografii warto wskazać: ? szczegółową diagnozę procesu akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego z całą jej złożonością struktury ?landowej? i różnorodnością agencji akredytacyjnych; ? przybliżenie w szczegółowej i usystematyzowanej warstwie zasad oceny jakości kształcenia czy też akredytacji w systemie szkolnictwa niemieckiego na poziomie uczelni wyższych; ? znaczące wzbogacenie dorobku naukowego procesu akredytacyjnego, w tym oceny jakości kształcenia na poziomie szkolnictwa wyższego; ? wypełnienie luki w dorobku polskiej myśli akredytacyjnej czy też oceny jakości kształcenia, identyfikacji związku procesów akredytacyjnych w szkolnictwie wyższym z dyscypliną nauki o polityce publicznej, która to dyscyplina w zakresie polityki naukowej i kształcenia w Polsce ma również dorobek początkujący; ? otwarcie wielu pól badawczych przede wszystkim w analizach porównawczych systemu akredytacji w uczelniach niemieckich z państwami europejskimi czy też unijnym ogólnym modelem ewaluacyjnym jakości kształcenia; ? otworzenie dla praktyki akredytacyjnej wielu możliwości kreatywnego modelowania procedur dla pożytku publicznego?. prof. zw. dr hab. Danuta Strahl, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu

Szczegóły

Tytuł
Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym
Podtytuł
Zarys zagadnienia
Rok wydania
2018
Oprawa
Miękka ze skrzydełkami
Ilość stron
384
Format
15.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375458374
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375458374

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym - Krzysztof Szewior
Akredytacja w niemieckim szkolnictwie wyższym
Krzysztof Szewior
49,25 zł
Przejdź do koszyka
49,25 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO