59
Książki
Wolters Kluwer
Alianse marketingowe
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Opis
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
ul. Przyokopowa 33
01-208 Warszawa (PL)
tel: +48 801 04 45 45
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Alianse marketingowe
Podtytuł
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Wydawnictwo
Seria
ZARZĄDZANIE I MARKETING
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda
Ilość stron
246
Format
17.0x25.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326438653
Redakcja
Sznajder Andrzej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326438653
Data premiery
2012-07-20
Kraj produkcji
PL
Producent
Wolters Kluwer Polska sp. z o.o
Dodałeś produkt do koszyka

Alianse marketingowe
59,00 zł
Recenzje