59
Książki
Wolters Kluwer
Alianse marketingowe
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Opis
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach. W książce szczegółowo omówiono: - cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju, - zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu, - tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe, - alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.
Szczegóły
Tytuł
Alianse marketingowe
Podtytuł
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Wydawnictwo
Seria
Rok wydania
2012
Oprawa
Twarda
Ilość stron
246
Format
17.0x25.0cm
Języki
polski
ISBN
9788326438653
Redakcja
Sznajder Andrzej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788326438653
Data premiery
2012-07-20
Dodałeś produkt do koszyka
Alianse marketingowe
59,00 zł
Recenzje