56.3
Książki
Nieoczywiste
Alianse marketingowe
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Wydawnictwo:
Nieoczywiste
Oprawa: Miękka
56,30 zł
Cena rekomendowana: 69,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1-2 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.W książce szczegółowo omówiono:? cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,? zarządzanie aliansami marketingowymi ? wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,? tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,? alianse marketingowe różnych podmiotów ? przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
Szczegóły
Tytuł
Alianse marketingowe
Podtytuł
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
Wydawnictwo
Rok wydania
2020
Oprawa
Miękka
Ilość stron
248
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788363391782
Redakcja
Sznajder Andrzej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788363391782
Dodałeś produkt do koszyka
Alianse marketingowe
56,30 zł
Recenzje