37.62
                                            Książki
                                            Nieoczywiste
                                        
                                        
                                                Alianse marketingowe
                                                
Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
                                            
                                                                                                                                                                                    
                                                                                        
                                                                                                            Wydawnictwo:
                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                            
                                                            Nieoczywiste
                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                            
                                                
                                                                                                                                                    Oprawa: Miękka
                                                                                            
                                                    37,62 zł                                                
                                                                                            
                                                        Cena rekomendowana: 69,00 zł                                                        
                                                             
                                                            
                                                    
                                                                                                                                        
                                            
                                            
                                            
                                            
                                            
                                                                                            Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
                                                        
                                                        
                                                        Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
                                                                                                    + czas dostawy
Opis
                                Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.W książce szczegółowo omówiono:? cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,? zarządzanie aliansami marketingowymi ? wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,? tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,? alianse marketingowe różnych podmiotów ? przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.Publikacja jest przeznaczona przede wszystkim dla kadry zarządzającej i menedżerów przedsiębiorstw i instytucji, które zamierzają tworzyć porozumienia kooperacyjne. Będzie także cennym źródłem wiedzy dla kadry naukowej i studentów kierunków ekonomicznych.
                            
                        Szczegóły
Tytuł
                                        Alianse marketingowe
                                    Podtytuł
                                            Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności
                                        
                                                                                                                                                                        Wydawnictwo                                                                                                                                                            
                                                
                                            Rok wydania
                                            2020
                                        Oprawa
                                            Miękka
                                        Ilość stron
                                            248
                                        Format
                                            17.0x24.0cm
                                        Języki
                                            polski
                                        ISBN
                                            9788363391782
                                        Redakcja
                                            Sznajder Andrzej
                                        Rodzaj
                                            Książka
                                        Stan
                                            Nowy
                                        EAN
                                            9788363391782
                                        Data premiery
                                            2019-05-21
                                        Kraj produkcji
                                            PL
                                        Producent
                                            
                                                Doradztwo Wydawnicze GAB Grzegorz Boguta
                                                
                                                     
                                                    
                                                
                                            
                                        Dodałeś produkt do koszyka
         
                        
                        
                            Alianse marketingowe
                        
                    
                    
                    
                    37,62 zł
                                                     
                                                     
                             
                 
                 
                 
             
                 
                 
                 
                 
            
Recenzje