loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
138.61 Książki Harvard Business Review

All-in On AI

Wydawnictwo: Harvard Business Review
Oprawa: Twarda z obwolutą

Opis

A Wall Street Journal bestseller A Publisher's Weekly bestseller. A fascinating look at the trailblazing companies using artificial intelligence to create new competitive advantage, from the author of the business classic, Competing on Analytics, and the head of Deloitte's US AI practice. Though most organizations are placing modest bets on artificial intelligence, there is a world-class group of companies that are going all-in on the technology and radically transforming their products, processes, strategies, customer relationships, and cultures. Though these organizations represent less than 1 percent of large companies, they are all high performers in their industries. They have better business models, make better decisions, have better relationships with their customers, offer better products and services, and command higher prices.

Szczegóły

Tytuł
All-in On AI
Wydawnictwo
Harvard Business Review
Rok wydania
2023
Oprawa
Twarda z obwolutą
Ilość stron
216
Format
16.0x24.0cm
Języki
angielski
ISBN
9781647824693
Rodzaj
Książka
EAN
9781647824693

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
Dodałeś produkt do koszyka
All-in On AI - Thomas H. Davenport
All-in On AI
Thomas H. Davenport
138,61 zł
Przejdź do koszyka
138,61 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO