30.45
Socjologia
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria:
PRACE AMERYKANISTYCZNE
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Opis
Książka jest poświęcona komunikatom reklamowym wykorzystującym mity i motywy kulturowe Stanów Zjednoczonych w celu wywołania u odbiorców zachowań rynkowych. Reklama jest dziś nie tylko istotnym elementem mechanizmu rynkowego, ale także poprzez swą nachalną wszechobecność współtworzy nasz krajobraz semiotyczny, stając się ważnym czynnikiem kulturotwórczym. Ponieważ należy do obszaru kultury masowej, w swych komunikatach wykorzystuje elementy i rodzaje masowej wyobraźni tak, aby ułatwić zrozumienie adresatowi. Dlatego też często czerpie z kulturowych zasobów odbiorców komunikatów przywołane motywy muszą być im znane, aby były zrozumiane właściwie i w pełni.
Szczegóły
Tytuł
Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
Autor
Szymkowska-Bartyzel Jolanta
Wydawnictwo
Seria
PRACE AMERYKANISTYCZNE
Wydanie
1
Rok wydania
2006
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
182
Format
16.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
8323320861
Rodzaj
Książka
EAN
9788323320869
Kraj produkcji
PL
Producent
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Dodałeś produkt do koszyka

Amerykański mit polski konsument czyli reklamowe oblicza Ameryki
30,45 zł
Recenzje