61.41
Informatyka, programowanie i grafika komputerowa
Promise
Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python
Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych
Wydawnictwo:
Promise
Oprawa: Kartonowa Foliowana
61,41 zł
Cena rekomendowana: 89,99 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Wysyłka: 1 - 3 dni robocze
+ czas dostawy
+ czas dostawy
Zapłać za 30 dni
Opis
Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych.
Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł wykorzystać w swojej firmie pełną moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi. Algorytmy często stosowane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe informacje dane behawioralne wygenerowane przez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie. Ten praktyczny przewodnik zawiera opisy skutecznych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz danych behawioralnych.
Zaawansowana architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni wykorzystać testy A/B. Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań nawet w przypadku, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta praktyczna książka, napisana przystępnym stylem i przeznaczona dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych oraz behawiorystów, zawiera kompletne przykłady, a także ćwiczenia wykorzystujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać lepszy wgląd w dane.
Zagadnienia przeanalizowane w książce:
•Poznanie specyfiki danych behawioralnych.
•Przedstawienie różnic pomiędzy pomiarami a prognozami.
•Wyjaśnienie, jak można oczyścić i przygotować dane behawioralne.
•Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych.
•Wykorzystanie danych behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny oraz skutku.
•Zaprezentowanie kompleksowej metody pozwalającej na uzyskanie przejrzystego podziału klientów na grupy.
„Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ rozpoczyna się od przedstawienia pytań i problemów, a także wykorzystuje w postaci prawdziwych narzędzi odpowiednie techniki i języki programowania. Dzięki temu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać niezwykle ważne i trudne zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją.”
—Eric Weber
Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp
Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami behawioralnymi. W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa przez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research. Posiada tytuł magistra ekonometrii oraz doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu.
Dzięki tej książce Czytelnik będzie mógł wykorzystać w swojej firmie pełną moc danych behawioralnych używając w tym celu wyspecjalizowanych narzędzi. Algorytmy często stosowane w danologii, a także programy służące do analizy predykcyjnej traktują jak zwykłe informacje dane behawioralne wygenerowane przez użytkowników, takie jak kliknięcia na stronie internetowej czy zakupy w supermarkecie. Ten praktyczny przewodnik zawiera opisy skutecznych metod, zaprojektowanych specjalnie w celu przeprowadzania analiz danych behawioralnych.
Zaawansowana architektura umożliwiająca wykonywanie eksperymentów pomaga w pełni wykorzystać testy A/B. Diagramy przyczynowe pozwalają poznać przyczyny zachowań nawet w przypadku, gdy nie można przeprowadzać eksperymentów. Ta praktyczna książka, napisana przystępnym stylem i przeznaczona dla osób zajmujących się danymi, analityków biznesowych oraz behawiorystów, zawiera kompletne przykłady, a także ćwiczenia wykorzystujące języki R i Python, pozwalające od razu uzyskać lepszy wgląd w dane.
Zagadnienia przeanalizowane w książce:
•Poznanie specyfiki danych behawioralnych.
•Przedstawienie różnic pomiędzy pomiarami a prognozami.
•Wyjaśnienie, jak można oczyścić i przygotować dane behawioralne.
•Zaprojektowanie i przeanalizowanie eksperymentów umożliwiających podejmowanie optymalnych decyzji biznesowych.
•Wykorzystanie danych behawioralnych w celu zrozumienia i określenia przyczyny oraz skutku.
•Zaprezentowanie kompleksowej metody pozwalającej na uzyskanie przejrzystego podziału klientów na grupy.
„Ta książka jest wyjątkowa, ponieważ rozpoczyna się od przedstawienia pytań i problemów, a także wykorzystuje w postaci prawdziwych narzędzi odpowiednie techniki i języki programowania. Dzięki temu Czytelnicy poznają, jak można rozwiązywać niezwykle ważne i trudne zagadnienia. Czas poświęcony na jej przeczytanie będzie czystą inwestycją.”
—Eric Weber
Kierownik Działu Eksperymentów, Yelp
Florent Buisson jest ekonomistą behawioralnym z 10-letnim doświadczeniem związanych z biznesem, analityką i naukami behawioralnymi. W firmie ubezpieczeniowej Allstate założył zespół specjalizujący się w naukach behawioralnych i pełnił funkcję jego szefa przez cztery lata. Publikował artykuły naukowe w czasopismach takich jak recenzowany Journal of Real Estate Research. Posiada tytuł magistra ekonometrii oraz doktorat z ekonomii behawioralnej, uzyskany na uniwersytecie Sorbona w Paryżu.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
APN Promise
Domaniewska 44a
02-672 Warszawa (Polska)
tel: 23 355 16 00
email: [email protected]
Szczegóły
Tytuł
Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python
Podtytuł
Wykorzystanie danych zorientowanych na użytkownika w celu uzyskania realnych wyników biznesowych
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2022
Oprawa
Kartonowa Foliowana
Ilość stron
390
Format
17.0x23.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375414646
Język oryginału
angielski
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788375414646
Data premiery
2022-01-14
Dodałeś produkt do koszyka
Analiza danych behawioralnych przy użyciu języków R i Python
61,41 zł
Recenzje