77.14
Książki
Helion
Analiza marketingowa
Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Wydawnictwo:
Helion
Oprawa: Miękka
77,14 zł
Cena rekomendowana: 89,00 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Kup teraz,Zapłać za 30 dni
Opis
Specjaliści w dziedzinie marketingu coraz częściej sięgają po wyrafinowane metody analizy. Obecnie firmy są zalewane ogromną ilością danych - skorzystanie z płynącej z nich wiedzy jest znakomitą szansą na poprawę kondycji przedsiębiorstwa. W tym celu trzeba dane zebrać, przetworzyć i poddać analizie. Potrzebne więc są narzędzia, najlepiej proste w użytkowaniu i powszechnie znane. Takim właśnie narzędziem jest arkusz kalkulacyjny MS Excel - potężna i wszechstronna aplikacja, dzięki której nawet bez specjalistycznej wiedzy można wykonać profesjonalną analizę marketingową i zdobyć mnóstwo przydatnych informacji.Ta książka powstała na bazie autorskiego kursu analizy marketingowej dla słuchaczy studiów MBA. Pokazuje, jak wykorzystywać Excela do modelowania danych i pozyskiwania wiedzy niezbędnej do kreowania skutecznego marketingu w firmie. Niemal wszystkie pojęcia wyjaśniono na przykładach, a sposób wykonania ćwiczeń pokazano krok po kroku. Do książki dołączono pliki z danymi i rozwiązaniami zadań. Dowiesz się, jak przetwarzać dane za pomocą wykresów, wyznaczać krzywe popytu, prowadzić analizę skupień w segmentach rynku oraz tworzyć indywidualne modele danych i prognozować wpływ akcji marketingowych na wzrost sprzedaży. Oznacza to, że aby zdobyć umiejętności analizy marketingowej, potrzebujesz tylko tego podręcznika i Excela!W tej książce między innymi:analiza danych marketingowychopracowywanie strategii najbardziej zyskownych wycenwykorzystywanie narzędzi prognostycznychanaliza łączona i analiza wyborów dyskretnychpomiar skuteczności wydatków na reklamęanaliza danych z mediów społecznościowychWyrafinowane analizy biznesowe? Potrzebujesz tylko Excela!O autorzeWayne Winston jest utytułowanym i wielokrotnie nagradzanym wykładowcą akademickim z ogromnym doświadczeniem. Napisał 25 artykułów i kilkanaście książek. Wykładał modelowanie danych za pomocą Excela, a także doradzał wielu różnym instytucjom, między innymi US Army, US Navy, Broadcom, Cisco, Intel, Pfizer, Eli Lilly, Ford, GM, PWC, Microsoft, IAC, Deloitte Consulting, Booz Allen Hamilton, QAS, eBay, Dallas Mavericks i New York Knicks.
Szczegóły
Tytuł
Analiza marketingowa
Podtytuł
Praktyczne techniki z wykorzystaniem analizy danych i narzędzi Excela
Autor
Wydawnictwo
Rok wydania
2019
Oprawa
Miękka
Ilość stron
616
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788328358508
Tłumacze
Watrak Andrzej
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788328358508
Dodałeś produkt do koszyka
Analiza marketingowa
77,14 zł
Recenzje