loading
Status zamówienia
61 651 55 95
Zaloguj się
Funkcja dostępna tylko dla zarejestrowanych użytkowników. Zaloguj się lub załóż konto aby otrzymać powiadomienie o dostępności.
Nie pamiętasz hasła?
Zaloguj się przy pomocy
Nie masz konta?
Zarejestruj się
60.02 Marketing i ekonomia CeDeWu
-8%

Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa (wyd. II)

Wydawnictwo: CeDeWu
Oprawa: Miękka
60,02 zł
65,00 zł
Cena regularna: 65,00 zł (-8%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,91 zł (+23%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni

Opis

Efektywność ekonomiczna jest kluczowym wyznacznikiem procesu gospodarowania, a jej badanie stanowi fundament dla podejmowania decyzji zarządczych sprzyjających realizacji oczekiwań różnych grup interesariuszy przedsiębiorstwa przy uwzględnieniu integralności lub dezintegralności tych oczekiwań. Zarobkowy charakter zdecydowanej większości przedsiębiorstw nadaje istotnego znaczenia analizie rentowności, jako podstawie badania ich efektywności wraz z postrzeganiem rentowności nie tylko jako księgowego względnego miernika efektywności przedsiębiorstwa, lecz również jako jednego z parametrów uwzględnianych w obrębie rynkowych mierników efektywności i nośnika wartości przedsiębiorstwa.
 
Głównym celem monografii jest prezentacja i egzemplifikacja istoty oraz zakresu wykorzystania analizy rentowności dla potrzeb badania efektywności przedsiębiorstwa. Ramową strukturę książki wytyczają następujące zagadnienia cząstkowe:
  • prezentacja istoty oraz zakresów badania efektywności przedsiębiorstwa;
  • pokazanie istoty, znaczenia oraz narzędzi analizy rentowności przedsiębiorstwa;
  • wykorzystanie analizy rentowności w procesie badania efektywności spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie;
  • wykorzystanie analizy przyczynowej w celu identyfikacji i kwantyfikacji determinant rentowności badanych spółek.
Badaniami empirycznymi objęto 146 spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie, należących do siedmiu niefinansowych makrosektorów wyróżnionych zgodnie z Rocznikiem Giełdowym 2020. Horyzont czasowy badań obejmował lata 2007-2019, a kluczową perspektywą, z punktu widzenia której prowadzono analizę i formułowano wnioski, była perspektywa sektorowa zorientowana na identyfikację i egzemplifikację sektorowych uwarunkowań kształtowania się rentowności przedsiębiorstw. Przekazując Czytelnikom niniejszą monografię, wyrażamy przekonanie, że będzie ona twórczym wkładem w rozwój badań dotyczących złożonych mechanizmów zarządzania efektywnością przedsiębiorstw. Tym samym publikacja ta wzbogaci dorobek nauk o zarządzaniu i jakości w wymiarach teoriopoznawczym i aplikacyjnym.

Szczegóły

Tytuł
Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa (wyd. II)
Wydawnictwo
Rok wydania
2024
Oprawa
Miękka
Ilość stron
176
Format
23.5 x 16.5 cm
Języki
polski
ISBN
9788381028288
Rodzaj
Książka
EAN
9788381028288
Data premiery
2024-02-14

Recenzje

Brak recenzji
5
0
4
0
3
0
2
0
1
0
Twoja recenzja
Twoja ocena:
Dziękujemy za dodanie opinii!
Pojawi się po weryfikacji administaratora.
60,02 zł
65,00 zł
Cena regularna: 65,00 zł (-8%)
Najniższa cena z 30 dni przed wprowadzeniem obniżki: 48,91 zł (+23%)
Wysyłka: 1-3 dni robocze
+ czas dostawy
Kup teraz,
Zapłać za 30 dni
Dodałeś produkt do koszyka
Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa (wyd. II) - Andrzej Jaki, Sylwia Kruk
Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa (wyd. II)
Andrzej Jaki, Sylwia Kruk
60,02 zł
65,00 zł
Przejdź do koszyka
60,02 zł
Rabaty do 45% non stop Rabaty do 45% non stop
Ponad 200 tys. produktów Ponad 200 tys. produktów
Bezpieczne zakupy Bezpieczne zakupy
Tami
O firmie
Dane firmowe
dobraksiazka.pl
ul. Starołęcka 7
61-361 Poznań [email protected]
Poczta polska DPD Orlen Paczka InPost
Przelewy24 BLIK VISA MASTERCARD PAYPO