45
Książki
CeDeWu
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Wydawnictwo:
CeDeWu
Oprawa: Miękka
Opis
W najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowania i sprzedawania produktów i usług, których ceny i jakość są bardziej atrakcyjne od ofert innych podmiotów krajowych i zagranicznych. W strategiach banków obok czynników konkurencyjności dotyczących zarządzania aktywami materialnymi, takich jak: wielkość, udział w rynku, sieć dystrybucji, coraz istotniejszą rolę odgrywają czynniki nietradycyjne, a mianowicie: zarządzanie marketingowe, marka, jakość usług czy relacje z klientami. W książce znaleźć można zarówno szereg analiz wskazujących na potencjalne i rzeczywiste źródła przewagi konkurencyjnej, jak i nakreślone kierunki poprawy w zakresie jakości świadczonych usług. Stanowi ona cenne źródło informacji dla pracowników banków odpowiedzialnych za zarządzanie relacjami z klientami (CRM) oraz projektowanie i realizację programów lojalnościowych.
Szczegóły
Tytuł
Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
Autor
Stodulny Przemysław<br />
Wydawnictwo
Wydanie
2
Rok wydania
2009
Oprawa
Miękka
Ilość stron
228
Format
17.0x24.0cm
Języki
polski
ISBN
9788375560251
Rodzaj
Książka
EAN
9788375560251
Kraj produkcji
PL
Producent
CeDeWu Sp. z o.o.
Dodałeś produkt do koszyka

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych
45,00 zł
Recenzje