58.5
Książki
PWE
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Wydawnictwo:
PWE
Oprawa: Miękka
58,50 zł
Cena rekomendowana: 59,90 zł
Cena okładkowa/rekomendowana przez wydawcę/producenta.
Produkt chwilowo niedostępny
Powiadom o dostępności
Opis
W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania. Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.
Szczegóły
Tytuł
Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
Autor
Grażyna Gierszewska
,
Maria Romanowska
Wydawnictwo
Wydanie
5
Rok wydania
2017
Oprawa
Miękka
Ilość stron
240
Format
16.2x23.7cm
Języki
polski
ISBN
9788320822595
Rodzaj
Książka
Stan
Nowy
EAN
9788320822595
Kraj produkcji
PL
Producent
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
Dodałeś produkt do koszyka

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa
58,50 zł
Recenzje